תחנת הרכבת החדשה (צילום: שלומי כהן)
תחנת הרכבת החדשה (צילום: שלומי כהן)

הכאוס ברכבת: תנועת הרכבות בקו ירושלים-נתב"ג הופסקה בשל תקלה

הבוקר, שני, הופסקה תנועת הרכבות בקו ירושלים-נתב"ג בשל תקלה במערכת החשמל. מרכבת ישראל נמסר: "טכנאי הרכבת פועלים לתיקון התקלה ולהחזרת התנועה בקו"

פורסם בתאריך: 15.4.19 07:58

עדכון אחרון: 15.4.19 08:18

לא רק עיצומים – שוב תקלות בקו הרכבת ירושלים-נתב"ג: הבוקר, שני, בשעה 6:47, הופסקה תנועת הרכבות בקו ירושלים-נתב"ג בעקבות תקלה במערכת החשמל. טכנאי הרכבת פועלים בשעה זו לתיקון התקלה.

עדכון – 8:18: מרכבת ישראל נמסר: "בשל פעולות התיקון בקו לירושלים, הופסקה זמנית תנועת הרכבות בין נתב"ג למודיעין. בין התחנות מופעל שירות היסעים, וכן בין תחנות נתב"ג וירושלים נבון".



  • תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר" [email protected]

מרכבת ישראל נמסר: "בשל תקלת חשמל, הופסקה זמנית תנועת הרכבות בקו נתב"ג-ירושלים נבון. טכנאי הרכבת פועלים לתיקון התקלה ולהחזרת התנועה בקו".

כפי שפורסם, בשבועות האחרונים נרשמים בקווי הרכבת ברחבי הארץ שיבושים והשבתות על רקע העיצומים של ועד הרכבת. כ-80 רכבות בוטלו במסגרת העיצומים, רובן באזור מרכז הארץ.



לצד זאת, כידוע, קו ירושלים-נתב"ג, סובל ממילא מאז תחילת הפעלתו משורה של תקלות חוזרות ונשנות, כשראוי להדגיש שהרכבת בכלל לא פועלת בצורה מלאה ואינה מגיעה עדיין לתל אביב, זאת למרות מספר דחיות ולמרות הבטחות של שר התחבורה ישראל כץ שהיא תפעל בצורה מלאה עד לסוכות 2018, מה שכאמור לא בדיוק קרה. אחת התקלות החמורות היתה כאשר 150 נוסעים נתקעו בתוך מנהרה על התוואי. רק לפני שלושה שבועות תנועת הרכבות בקו המהיר ירושלים-נתב"ג הופסקה, בעקבות תקלה באחד מהקטרים החשמליים, לאחר שרכיב התפרק.

כמו כן, כפי שפורסם ב"כל העיר", לפני שבועיים הוחלט להתחיל לגבות תשלום חלקי עבור הנסיעה בקו הרכבת ירושלים-נתב"ג, שעד כה הנסיעות נערכו בו ללא תשלום. נוסעים ונוסעות משלמים עבור נסיעה בקו תשלום של 11 שקלים – מדובר בעלות של כ-50 אחוז מכרטיס נסיעה ברכבת. מדובר בקו, שעדיין נמצא בתקופת הרצה ובו נרשמות שורה של תקלות חוזרות. הסיבה: בירוקרטיה. במשרד התחבורה, בראשות השר ישראל כץ, אמרו ל"כל העיר" כי הם פנו למשרד האוצר בבקשה להאריך את תקופת ההטבה של נסיעות החינם בקו ירושלים-נתב"ג, אך זו טרם אושרה על ידם. מנגד, בלשכת שר האוצר משה כחלון טענו כי הם "נדהמו לשמוע על עליית המחירים", ולדבריהם הנושא יטופל במהרה כך שהנסיעות בקו ימשיכו להיות ללא תשלום.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר