הרכבת המהירה ירושלים-נתב"ג (צילום: שלומי כהן)
הרכבת המהירה ירושלים-נתב"ג (צילום: שלומי כהן)

שוב תקלות בקו ירושלים-נתב"ג: בוטלו רכבות

שתי רכבות בוטלו הבוקר, שלישי, בשל תקלה בלחץ האוויר בקטר; עשרות נוסעים ממתינים בתחנות נבון (ירושלים) ונתב"ג

פורסם בתאריך: 19.3.19 08:16

הבוקר, שלישי, שוב נרשמת תקלה בקו הרכבת ירושלים-נתב"ג. הרכבות של השעות 7:30 ו-8:01 בוטלו בשל תקלה בלחץ האוויר בקטר. עשרות נוסעים ממתינים בתחנות נבון (ירושלים) ונתב"ג. השירות צפוי לחזור ב-8:30.



  • תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר" [email protected]

מרכבת ישראל נמסר הבוקר: "בשל תקלה בלחץ האוויר בקטר הפועל בקו המהיר, המופעל בהרצה, בוטלה הרכבת של 7:30 מירושלים נבון, וכן הרכבת של שעה 8:01 מנתב"ג.  החל משעה 8:30, יופעל הקו כסדרו.  אנו מתנצלים בפני הנוסעים על חוסר הנוחות".

רק לפני שבועיים נרשמה תקלה בקו – רכבת שיצאה מתחנת ירושלים בשעה 17:00 נתקעה על המסילה בקטע משמר איילון. הסיבה: לחץ אוויר. הנוסעים היו תקועים בתוך הקרונות כחצי שעה, עד לפיתרון התקלה.

כידוע, קו ירושלים-נתב"ג, סובל ממילא מאז תחילת הפעלתו משורה של תקלות חוזרות ונשנות, כשראוי להדגיש שהרכבת בכלל לא פועלת בצורה מלאה ואינה מגיעה עדיין לתל אביב, זאת למרות מספר דחיות ולמרות הבטחות של שר התחבורה ישראל כץ שהיא תפעל בצורה מלאה עד לסוכות 2018, מה שכאמור לא בדיוק קרה. אחת התקלות החמורות היתה כאשר 150 נוסעים נתקעו בתוך מנהרה על התוואי. רק לפני שלושה שבועות תנועת הרכבות בקו המהיר ירושלים-נתב"ג הופסקה, בעקבות תקלה באחד מהקטרים החשמליים, לאחר שרכיב התפרק.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר