הרכבת המהירה ירושלים-נתב"ג (צילום: שלומי כהן)
הרכבת המהירה ירושלים-נתב"ג (צילום: שלומי כהן)

התקלות בקו ירושלים-נתב"ג: רכבת נתקעה על המסילה, נסיעות בוטלו

ברכבת ישראל מדווחים כי לפני זמן קצר רכבת שיצאה מתחנת ירושלים נבון בשעה 17:00, נעמדה במשמר איילון עקב תקלת לחץ אוויר; שתי רכבות בוטלו

פורסם בתאריך: 6.3.19 18:08

שוב תקלות בקו הרכבת ירושלים-נתב"ג: רכבת שיצאה מתחנת ירושלים בשעה 17:00 נתקעה על המסילה בקטע משמר איילון. הסיבה: לחץ אוויר. הנוסעים היו תקועים בתוך הקרונות כחצי שעה, עד לפיתרון התקלה.

בעקבות התקלה בוטלו שתי נסיעות הערב.



מרכבת ישראל נמסר: "רכבת שיצאה מתחנת ירושלים נבון בשעה 17:00, נעמדה במשמר איילון עקב תקלת לחץ אוויר. לאחר כחצי שעה דקות התגבר צוות הרכבת על התקלה והרכבת המשיכה בדרכה. בשל האירוע בוטלה הרכבת של שעה 17:31, מנתב"ג, ושל שעה 18:00 מירושלים נבון".

ברכבת ישראל מדגישים: "אנו מתנצלים בפני הנוסעים על חוסר הנוחות".



הקו המהיר של הרכבת ירושלים-נתב"ג (צילום: דוברות רכבת ישראל)

הקו המהיר של הרכבת ירושלים-נתב"ג (צילום: דוברות רכבת ישראל)


כידוע, קו ירושלים-נתב"ג, סובל ממילא מאז תחילת הפעלתו משורה של תקלות חוזרות ונשנות, כשראוי להדגיש שהרכבת בכלל לא פועלת בצורה מלאה ואינה מגיעה עדיין לתל אביב, זאת למרות מספר דחיות ולמרות הבטחות של שר התחבורה ישראל כץ שהיא תפעל בצורה מלאה עד לסוכות 2018, מה שכאמור לא בדיוק קרה. אחת התקלות החמורות היתה כאשר 150 נוסעים נתקעו בתוך מנהרה על התוואי. רק לפני שלושה שבועות תנועת הרכבות בקו המהיר ירושלים-נתב"ג הופסקה, בעקבות תקלה באחד מהקטרים החשמליים, לאחר שרכיב התפרק.

לפני שבועיים, נרשמו שיבושים בפעילות הרכבת בעקבות עיצומים שנקטו נהגי הקטר. בקו ירושלים-נתב"ג התקבלו דיווחים על ביטולים של שתי רכבות. הנהגים הודיעו כי הם חולים.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר