זירת תאונת הפגע וברח בגולדה מאיר, שבה נפגע בנימין ביגלאייזן ז"ל (צילום: תיעוד מבצעי איחוד הצלה)
זירת תאונת הפגע וברח בגולדה מאיר, שבה נפגע בנימין ביגלאייזן ז"ל (צילום: תיעוד מבצעי איחוד הצלה)

גילויים חדשים בתאונת הפגע וברח בגולדה מאיר: הילד נמצא מוטל כ-30 מטרים ממקום הפגיעה

"כל העיר" עם גילויים חדשים על תאונת הפגע וברח בשדרות גולדה מאיר: היכן נמצא מוטל בנימין בייגלאייזן בן ה-11, ומה היה מצבו הראשוני

פורסם בתאריך: 2.5.19 14:18

עדכון אחרון: 2.5.19 16:25

"כל העיר" עם גילויים חדשים על תאונת הפגע וברח בשדרות גולדה מאיר: הילד בנימין בייגלאייזן בן ה-11, שכזכור עדיין מאושפז במצב אנוש, נמצא מוטל על הכביש כ-30 מטרים ממקום הפגיעה, כך נודע ל"כל העיר". מדובר במרחק רב המאפיין תאונות עם מהירות גבוהה. החשד המסתמן של המשטרה הוא כי בשל עוצמת הפגיעה בייגלאייזן נגרר עם הרכב מרחק של כ-30 מטרים. לפי החשד, ברגע שהנהג החשוד נתנאל סנדרוסי בלם, לאחר מרחק הבלימה, הילד נזרק אל הכביש. בייגלאייזן נמצא שרוע על הכביש, כאמור כ-30 מטרים ממקום הפגיעה, על ידי גורמי ההצלה כאשר הרכב שפגע בו לא נמצא סביבו.

נסיבות התאונה הקשה עדיין נחקרות במשטרה, וזאת בזמן שלסנדרוסי, החשוד בדריסתו של בייגלאייזן, הוארך המעצר ב-8 ימים. בייגלאייזן, כידוע, נמצא בסכנת חיים ועדיין מאושפז בבית החולים שערי צדק כשהוא מונשם ומורדם – מצבו מוגדר אנוש.

כמו כן, אתמול, רביעי, עצרה המשטרה חשוד נוסף בחשד שסייע לחשוד הנהג  סנדרוסי להימלט לאחר התאונה, שבה נפגע באורח אנוש הילד בייגלאייזן. החבר חשוד גם בשיבוש מהלכי חקירה. מעצרו הוארך בבית משפט השלום בירושלים עד ליום ראשון.



  • תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר" [email protected]

בשיחה עם "כל העיר" מאשר סגן נשיא איחוד הצלה אלי פולק, שהיה מהראשונים שהגיע לזירה, כי הילד נמצא כ-30 מטרים ממקום שבו נפגע מהרכב. "לאחר שטיפלנו בו הבנו שהוא נפגע במעבר החציה, זה היה במרחק של כ-30 מטרים מהמקום שבו אנחנו מצאנו אותו וטיפלנו בו", מתאר פולק. "ההערכה היא שהילד לא הועף באוויר, אלא נגרר על ידי הרכב, עד שהוא נזרק ממנו. המחזה בכללתו היה לא קל. אף פעם לא פשוט להגיע לזירה של ילד שנפגע בתאונה".

גורמים בכירים במשטרה, המכירים מקרוב את חקירת התאונה, מאשרים כי הילד נמצא רחוק ממקום הפגיעה במעבר החציה. אותם גורמים מדגישים כי בשלב זה עדיין לא ניתן לקבוע האם הילד נגרר עם הרכב או הועף באוויר ומוסיפים כי נסיבות התאונה עדיין נחקרות ונבדקות.

החקירה, כך לדברי הגורמים במשטרה, מורכבת מאוד מאחר שאין באזור מצלמות אשר היו יכולות לתעד את התאונה. עוד הם מציינים כי מצלמות של רכבים שהיו באזור צומת גולדה מאיר לא הצליחו לשפוך אור על הדרך שבה אירעה התאונה.



כזכור, בייגלאייזן נפגע ביום ראשון שעבר, 21.4, בתאונת פגע וברח. הילד הובהל במצב אנוש לבית החולים שערי צדק. הרכב הפוגע אותר עוד באותו לילה סמוך לגבעת זאב, והמשטרה פתחה בסריקות נרחבות לאיתור החשוד. כעבור חמישה ימים, לאחר שהמשטרה לא איתרה את הנהג, היא פרסמה את פרטיו ותמונתו וביקשה את עזרת הציבור בחיפוש אחר הנהג. בסופו של דבר, הנהג – סנדרוסי, שמכחיש כי נהג ברכב, הסגיר את עצמו למשטרה רק ביום ראשון האחרון – שבוע לאחר אירוע הדריסה.

פולק מוסיף ומתאר כי "זו היתה זירה קשה. כשהגענו ראינו ילד שרוע על הכביש ללא דופק וללא נשימה. לא ידענו ממה הוא נפגע, כי לא היה רכב בסמוך. ברגעים הראשונים לא התעסקנו בשום דבר פרט לניסיון להציל את החיים של הילד. היו בזירה הרבה מאוד מתנדבים ופראמדיקים מאיחוד הצלה וממד"א, אמבולנסים וכולם סייעו, עד שהילד פונה תוך כדי החייאה לשערי צדק. הפגיעות שאנחנו ראינו היו בעיקרן פגיעות פנימיות".


דניאל סנדרוסי, חשוד בדריסה ובהפקרה של ילד בן 11 בגולדה מאיר (צילום: שלומי הלר)

נתנאל סנדרוסי בדיון להארכת המעצר (צילום: שלומי הלר)


מתנדבי איחוד הצלה המשיכו לסייע בזירה גם לאחר שהסתיים הטיפול בילד. "יחידת חוסן (חירום וסיוע נפשי) של איחוד הצלה נכנסה לפעולה וניגשה לבית המשפחה", מציין פולק. "אנשי היחידה סייעו להורים, לקחו אותם לבית החולים בזמן שמתנדבים אחרים נשארו לסייע עם הילדים. לבנו עם המשפחה ואנחנו מקווים ומתפללים שהילד ייצא מזה".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר