זירת התאונה בגולדה מאיר (צילום: תיעוד מבצעי איחוד הצלה)
זירת התאונה בגולדה מאיר (צילום: תיעוד מבצעי איחוד הצלה)

הפגע וברח בגולדה מאיר: חשוד נעצר בחשד שסייע לנהג הדורס להימלט

המשטרה עצרה אתמול, רביעי, את חברו של נתנאל סנדרוסי, החשוד בדריסתו של בן ה-11 בשדרות גולדה מאיר בשבוע שעבר. החבר חשוד כי סייע לסנדרוסי להימלט אחרי התאונה ובשיבוש מהלכי החקירה. בית משפט השלום האריך את מעצרו

פורסם בתאריך: 2.5.19 16:25

תאונת הפגע וברח בשדרות גולדה מאיר בירושלים: המשטרה עצרה אתמול, רביעי, חשוד נוסף בחשד שסייע לחשוד הנהג נתנאל סנדרוסי להימלט לאחר התאונה, שבה נםגע באורח אנוש הילד בנימין בייגלאייזן. החבר חשוד גם בשיבוש מהלכי חקירה.

סנגורו של החשוד הנוסף טען כי מרשו הסיע את סנדרוסי, ולדבריו הוא שאל אותו כמה פעמים האם היה מעורב בתאונה, אך הוא השיב בשלילה. לפי חשד המשטרה ישנם חשודים נוספים שסייעו לסנדרוסי להימלט. בית משפט השלום בירושלים האריך את מעצרו של החבר עד ליום ראשון.


נתנאל סנדרוסי (צילום: שלומי הלר)

נתנאל סנדרוסי (צילום: שלומי הלר)



  • תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר" [email protected]

מוקדם יותר, פורסמו ב"כל העיר" גילויים חדשים מהתאונה – הילד נמצא מוטל על הכביש כ-30 מטרים ממקום הפגיעה, כך נודע ל"כל העיר". מדובר במרחק רב המאפיין תאונות עם מהירות גבוהה. החשד המסתמן של המשטרה הוא כי בשל עוצמת הפגיעה בייגלאייזן נגרר עם הרכב מרחק של כ-30 מטרים. לפי החשד, ברגע שהנהג החשוד נתנאל סנדרוסי בלם, לאחר מרחק הבלימה, הילד נזרק אל הכביש. בייגלאייזן נמצא שרוע על הכביש, כאמור כ-30 מטרים ממקום הפגיעה, על ידי גורמי ההצלה כאשר הרכב שפגע בו לא נמצא סביבו.

נסיבות התאונה הקשה עדיין נחקרות במשטרה, וזאת בזמן שלסנדרוסי, החשוד בדריסתו של בייגלאייזן, הוארך המעצר ב-8 ימים. בייגלאייזן, כידוע, נמצא בסכנת חיים ועדיין מאושפז בבית החולים שערי צדק כשהוא מונשם ומורדם – מצבו מוגדר אנוש.

כזכור, בייגלאייזן נפגע ביום ראשון שעבר, 21.4, בתאונת פגע וברח. הילד הובהל במצב אנוש לבית החולים שערי צדק. הרכב הפוגע אותר עוד באותו לילה סמוך לגבעת זאב, והמשטרה פתחה בסריקות נרחבות לאיתור החשוד. כעבור חמישה ימים, לאחר שהמשטרה לא איתרה את הנהג, היא פרסמה את פרטיו ותמונתו וביקשה את עזרת הציבור בחיפוש אחר הנהג. בסופו של דבר, הנהג – סנדרוסי, שמכחיש כי נהג ברכב, הסגיר את עצמו למשטרה רק ביום ראשון האחרון – שבוע לאחר אירוע הדריסה.

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר