הצעדה הירושלמית (צילום: נעם פיינר)
צעדת המשפחות (צילום: נעם פיינר)

החלופה למצעד הדגלים – צעדת המשפחות ביום ירושלים יוצאת בקמפיין גיוס המונים

בצעדה הירושלמית צועדים יחד ביום ירושלים אלפי יהודים וערבים. רחלי חזון-טסלר, מנכ"לית התנועה הירושלמית, שמארגנת את הצעדה: "השנה הצעדה היא בסכנה, מכיוון שתמיכת התורמים ירדה משמעותית; יום ירושלים הוא הזדמנות לחגוג את המגוון האנושי ולתת פלטפורמה לכל הקהילות בעיר"

פורסם בתאריך: 13.5.19 23:19

לקראת יום ירושלים 2019: מארגני הצעדה הירושלמית – צעדת המשפחות פתחו בקמפיין גיוס המונים למימון האירוע. הסיבה: השנה נרשמה ירידה בכמות התרומות – התנועה הירושלמית שמארגנת את הצעדה מבקשת לגייס כ-30 אלף שקלים.

ביום ירושלים הקרוב, שיצוין ב-2.6.19, צפויה להתקיים הצעדה הירושלמית שנערכת במקביל לריקוד הדגלים המסורתי החולף ברובע המוסלמי ובו נרשמות מדי שנה קריאות גזעניות.



  • תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר" [email protected]

צעדת המשפחות הירושלמית אמורה לצאת לדרך השנה זו השנה השישית, ובה יצעדו זה לצד זה אלפי נשים וגברים, חילונים ודתיים, ימין ושמאל, אוהדי הפועל ואוהדי בית"ר, בפארק המסילה בליווי מוזיקלי של התזמורת מארש דונדורמה לצד פעילויות והפתעות.

רחלי חזון-טסלר, מנכ"לית התנועה הירושלמית, אומרת ל"כל העיר" כי "השנה הצעדה היא בסכנה, מכיוון שתמיכת התורמים ירדה משמעותית. יום ירושלים הוא הזדמנות לחגוג את המגוון האנושי ולתת פלטפורמה לכל הקהילות בעיר. פתחנו בקמפיין גיוס המונים, ואנחנו קוראים לציבור לקחת חלק, ולתרום לפי יכולתו על מנת שנמשיך את המסורת הנפלאה. הסכום המינימלי שהצבנו עומד על כ-30,000 שקלים".



גם השנה יהיו לאורך הדרך שני מרחבי התכנסות בהם יתקיימו פעילויות למשפחות, הופעות, ריקודים והפתעות נוספות: נקודת ההזנקה הראשונה תתקיים בפארק גוננים שבשכונת הקטמונים במסגרתה יתקיים הפנינג ענקי לכל המשפחה. נקודת ההזנקה השנייה תתקיים בצומת אורנים, בה כמיטב המסורת יופיעו להקת 'מארש דונדורמה' שילוו את הצועדים במופע מוסיקלי לאורך פארק המסילה. הצעדה תסתיים בהתכנסות חגיגית במתחם התחנה הראשונה.

"שש שנים עברו מאז יצאה הצעדה לאוויר העולם", מוסיפה ואומרת חסון-טסלר, "אירוע הקהילות הגדול ביותר ביום ירושלים, שהחל במספר משפחות בודדות וצמח לאלפים הצועדים ביום ירושלים, על פארק המסילה, וחוגגים את המגוון ואת אהבתם לעיר. כל מה שאנחנו רוצים זה להמשיך את זה".

לינק לתרומה. 

תגובות

2 תגובות
2 תגובות
  1. מאי

    הכתבה כתובה בשמאלניות יתר. בריקוד הדגלים לא נשמעות "קריאות גזעניות", ריקוד הדגלים מסמל את שיבתו של עם ישראל לעיר הקודש ירושלים.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר