שמואל קוסובסקי ז"ל (צילום: מתוך פייסבוק)
שמואל קוסובסקי ז"ל (צילום: מתוך פייסבוק)

נהרג ביומו הראשון על הכביש: התאונה הטרגית של שמואל קוסבסקי ז"ל, בן 16 במותו

שמואל קוסובסקי ז"ל, שהתגורר עם הוריו בשכונת החומה השלישית, מצא את מותו ביום ראשון השבוע בתאונת אופנוע קטלנית בקרית מנחם. "אני עדיין לא מצליח לעכל", אומר חברו נתן לוי ל"כל העיר"

פורסם בתאריך: 12.6.19 19:22

בבוקר יום ראשון השבוע שילם שמואל קוסובסקי את אגרת רישיון האופנוע, שהוא חלם כל כך להוציא. שעות לאחר מכן, ביום ראשון בערב, האופנוע עליו רכב קוסובסקי ז"ל היה מעורב בתאונה עם הולכת רגל ברחוב חיים ע' קוליץ בקרית מנחם. קוסובסקי נפצע באורח אנוש ודקות לאחר התאונה נאלצו החובשים והפארמדיקים של מד"א לקבוע את מותו.

קוסובסקי ז"ל, בן 16 בלבד במותו, הותיר אחריו הורים – זהבה ואברהם, ו-5 אחים ואחיות.

מותו של קוסובסקי ז"ל, שגדל בשכונת החומה השלישית בחסידות 'שובו בנים' של הרב אליעזר ברלנד, הותיר את חבריו ואת בני משפחתו בתדהמה גדולה ובזעזוע.



"הוא היה ילד מוכשר מאוד עם רצון עז ללמוד ולהתקדם, ילד שחיפש תמיד איך לעזור לאחרים וכל מי שהכיר אותו רווה ממנו נחת", מספר בשיחה עם "כל העיר" דוד מילר, רכז נוער בשכונת החומה השלישית. "הקהילה שלנו כואבת מאוד. בבוקר הוא הלך לשלם על הרישיון שהוא כל כך חיכה להוציא ושעות לאחר מכן שמענו שהוא נהרג. פשוט שוק. זה עוד יותר כואב כי שמואל היה חבר של שמואל אייזיק מגן ז"ל, שנהרג לפני כשלושה חודשים בתאונת אופנוע במנהרת צה"ל. זה אסון גדול ומזעזע שתפס את כולם בהפתעה מוחלטת. הקהילה עוד לא הצליחה להכיל את האסון מלפני שלושה חודשים וכבר אסון נוסף. אני מאחל לבני המשפחה שלא יידעו עוד צער".



נתן לוי, חברו של קוסובסקי ז"ל, מוסיף: "אני מזועזע, עדיין לא מצליח לעכל את הטרגדיה הזו. היינו חברים טובים, יצאנו לטיולים ביחד, ישבנו הרבה ובילינו. היו לשמואל מידות טובות, הוא היה לצידי בכל מצב, גם ברגעים הכי קשים".

לוי מספר כי "רישיון האופנוע היה החלום הגדול שלו. הוא תכנן את זה הרבה מאוד זמן. זה פשוט טירוף מה שקרה. הוא היה אהוב על כולם, מוכשר מאוד ושאפתן. חבר שתמיד רוצה לעזור, תמיד אומר מילה טובה. יהי זכרו ברוך".

תגובות

5 תגובות
5 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    כלי מסוכן ביותר!!! בטח לנערים שלא יודעים כלל פחד
    ממש מוות עצוב ומיותר

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    ומה שלומה של הולכת הרגל המסכנה, שהאופנוע פגע בה?

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר