האופנוע שהיה מעורב בתאונה הקטלנית בקרית מנחם (צילום: זק"א)
האופנוע שהיה מעורב בתאונה הקטלנית בקרית מנחם (צילום: זק"א)

תאונה קטלנית בקרית מנחם: רוכב אופנוע כבן 16 נהרג

לפני שעה קלה אירעה תאונה קטלנית ברחוב חיים קוליץ בקרית מנחם בין אופנוע עם 2 רוכבים להולכת רגל. אחד מרוכבי האופנוע נהרג, הרוכב השני והולכת הרגל נפצעו ופונו להמשך טיפול בבית החולים. המשטרה פתחה בחקירה

פורסם בתאריך: 10.6.19 21:35

רוכב אופנוע כבן 16 נהרג לפני שעה קלה בתאונת דרכים קטלנית ברחוב חיים קוליץ בקרית מנחם בין האופנוע עליו רכב עם צעיר נוסף לבין הולכת רגל. הולכת הרגל פונתה במצב קל לבית החולים ואילו הצעיר השני פונה במצב בינוני. חוקרי התנועה של משטרת ירושלים הגיעו לזירה ופתחו בחקירה לבירור נסיבות התאונה.

ממשטרת ירושלים נמסר כי "בסביבות השעה 20:00 התקבל דיווח במוקד המשטרה על תאונת דרכים בדרך חיים ע. קוליץ בירושלים, בין אופנוע להולכת רגל. מד"א קבע את מותו של אחד הרוכבים, רוכב נוסף והולכת הרגל שנפצעו קל-בינוני (עלפי גורמי רפואה) פונו לקבלת טיפול רפואי. המשטרה פתחה בחקירה".

ממד"א מחוז ירושלים נמסר: "התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירושלים על הולכת רגל שנפגעה מאופנוע עם 2 רוכבים בדרך חיים ע. קוליץ בירושלים. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ל-3 פצועים, בהם רוכב אופנוע כבן 20 במצב אנוש שמבוצעות בו פעולות החייאה, רוכב אופנוע בשנות ה-20 במצב בינוני והולכת רגל כבת 40 במצב קל. לאחר מאמצי החייאה נאלצו הפרמאדיקים לקבוע את מותו של הצעיר שנפצע אנוש". יוסף חיים קדישי, חובש באיחוד הצלה מחוז ירושלים שגם הוא הוזעק לזירת התאונה, סיפר: "למרבה הצער נקבע מותו של רוכב האופנוע בזירת התאונה עקב אופי הפציעות הקשות מהן סבל".



החובשים של מד"א ישי לוי ואלי פרחי דיווחו מזירת האירועי וציינו כי "כשהגענו למקום ראינו את האופנוע במרכז הכביש ובסמוך אליו שכבו 3 פצועים על המדרכה. נער כבן 16 שסבל מפגיעה רב מערכתית קשה היה מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה ומיד התחלנו להעניק לו טיפול רפואי ולבצע בו פעולות החייאה אבל לצערנו הפציעה שלו היתה אנושה ולאחר זמן קצר הפראמדיקים נאלצו לקבוע את מותו. הרוכב הנוסף, כבן 16, שנפגע באורח בינוני בבטנו ובגפיים והולכת הרגל כבת 49 שנפצעה באורח קל טופלו במקום ופונו באמבולנסים של מד"א להדסה עין כרם כשמצבם יציב".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר