רחוב חיים הלר גבעת מרדכי (צילום: פרטי)
הכניסה לישיבת חברון בגבעת מרדכי (צילום: פרטי)

תעלומת מותו של י' ז"ל מרמת שלמה: "כולנו מזועזעים ונדהמים"

ההחלטה הטרגית של י' ז"ל מרמת שלמה, שביום חמישי האחרון נפל אל מותו מחלון ישיבת חברון בגבעת מרדכי, שבה למד

פורסם בתאריך: 10.6.19 19:55

חג שבועות עצוב מאוד עבר על עשרות תלמידי ישיבת חברון היוקרתית, שפועלת בשכונת גבעת מרדכי, וזאת בשל תעלומת מותו של י' ז"ל ביום חמישי האחרון. בן 22 במותו.

י', שהתגורר עם הוריו בשכונת רמת שלמה, נפל ביום חמישי שעבר (6.6) אל מותו מחלון חדרו שבישיבה היוקרתית של המגזר החרדי. הבשורה על מותו של י' תפסה רבים מתלמידי הישיבה, חבריו של י', בהפתעה מוחלטת ובשברון לב גדול.



"החבר'ה בישיבה מזועזעים ונדהמים ממה שקרה", מתאר בכאב גדול אחד מחבריו של י' ז"ל. "הוא היה בחור די מוכר ובולט בישיבה, מה שנקרא 'מיושבי בית המדרש', עם התנהלות רצינית ובוגרת ונפש עדינה. הוא היה בחור טוב לב ואדם שיודע לכבד את עצמו. הסיפור הזה הדהים את כולנו. לא היה איתו אף אחד בחדר, שראה מה קרה ולכן מבחינת רבים זה עדיין בגדר תעלומה".



כזכור, כפי שפורסם ב"כל העיר" ביום חמישי האחרון, צעיר בן 22 צנח מגובה מבניין ישיבת חברון שברחוב חיים הלר בשכונת גבעת מרדכי. הוא פונה במצב קשה לבית החולים שערי צדק כשהוא מונשם ומורדם. מאוחר יותר נקבע מותו של י' בבית החולים.

ע', שנכח באזור הישיבה בזמן הנפילה של י', מספר בשיחה עם "כל העיר": "הסתובבתי במבנה בתוך המתחם של הישיבה, פתאום רץ אליי בחור מהישיבה וסיפר שיש בחור שנפל מגובה, ושאל אם אני יכול לתת סיוע בעזרה ראשונה. התקשרתי למד"א ורצתי לראות מה קרה, ואז ראיתי אותו מוטל ברחבת הישיבה".
ע' ממשיך ומספר כי "התלמידים שהיו לידי היו בהלם מוחלט ממה שקרה. הם לא הצליחו להוציא הגה מהפה ולא הצליחו לענות לאנשי הרפואה והמשטרה שניסו לברר מה קרה. הם פשוט לא דיברו מתוך ההלם".

י' ז"ל, גדל והתחנך במוסדות החינוך בשכונת רמת שלמה בעיר, עד שעבר ללמוד בישיבת חברון בגבעת מרדכי, שבה כאמור מצא את מותו בנסיבות טרגיות.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. פינדרוס

    בהחלט אני מבין אותו!
    אין ספק שעדיף להתאבד מאשר להיות חרדי ליטאי…

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר