ז'בוטינסקי - צילום מתוך דף הפייסבוק של הבר ז'בוטינסקי
הבר ז'בוטינסקי בלוקשיין הקודם ברחוב בן שטח (צילום מתוך דף הפייסבוק של הבר ז'בוטינסקי)

הקאמבק של הבר ז'בוטינסקי: יפעל החל מהשבוע הבא בגן העצמאות, כולל בשבתות

בחודש הראשון יפעל המקום במתכונת הרצה בשעות הצהריים והערב. בהמשך, ניתן יהיה גם ליהנות מארוחות בוקר בשבתות. הבעלים ל"כל העיר": "אנחנו נרגשים ושמחים לצאת לדרך חדשה"

פורסם בתאריך: 12.6.19 13:31

כחצי שנה לאחר הסגירה המתוקשרת, הבר ז'בוטינסקי בדרך לפתיחה מחודשת. במהלך השבוע הבא הבר ייפתח להרצה בגן העצמאות במתכונת קצת אחרת של בר-מסעדה.

כזכור, כפי שפורסם ב"כל העיר", בסוף דצמבר 2018 נאלצו בעלי הבר ז'בוטינסקי לסגור את השערים במקום שבו פעלו ברחוב בן שטח, וזאת לאחר שבעלת הנכס סירבה לאפשר להם להמשיך לפתוח את המקום בשבתות. כעת, לאחר כחצי שנה של הפסקה וחיפושים אחר מקום מתאים, מתקמבקים שיאון פאר ומשה אבוטבול עם פתיחה מחודשת.



"אנחנו נרגשים ושמחים לצאת לדרך חדשה ולהביא בשורה חדשה לעיר", אומרים הבעלים שיאון פאר ומשה אביטבול בשיחה עם "כל העיר". "אנחנו מקווים ומצפים שזה יקרה כמה שיותר מהר ובצורה הכי טובה שיש".

השניים מוסיפים ומציינים כי "אנחנו מקווים שממש מהר נחזיר לאנשים את תחושת הביתיות שהם קיבלו אצלנו לאורך השנים".



ל"כל העיר" נודע כי הבר-מסעדה החדש של פאר ואביטבול ייפתח למשך חודש במתכונת של הרצה בשעות אחר הצהריים והערב כולל בשבתות. בהמשך, לאחר סיום מתכונת ההרצה, צפוי המקום החדש לפתוח את שעריו בשבתות החל משעות הבוקר במתכונת מיוחדת של ארוחות הבוקר, כשהמקום יעבוד באופן רציף עד לשעות הלילה המאוחרות. השניים משפצים בימים אלה ממש את הבר-מסעדה בגן העצמאות ומעדיפים בשלב זה לקמץ במילים. יחד עם זאת, בפוסט שהם פרסמו ביום חמישי האחרון בעמוד הפייסבוק שלהם הם סיפרו על הפתיחה הצפויה וביקשו גם לפרגן.

"בדרך כלל כשמתייגים את העירייה זה בשביל להתלונן, הפעם, זה אחרת", כך כתבו, "לפני חודשיים פלוס-מינוס החלטנו לחזור ולעסוק בתחום חיי הלילה והמסעדנות בירושלים. ולא סתם, החלטנו והלכנו על מקום עם עלויות גבוהות וסיפורי אכזבה. יש יגידו כישלונות צורמים".


מבנה הבר-מסעדה בגן העצמאות (צילום: עידו ניתאי)

מבנה הבר-מסעדה בגן העצמאות (צילום: עידו ניתאי)


האמירה מתייחסת לכך כי במקום בו יוקם הבר-מסעדה החדש פעלו בשנתיים האחרונות עסקים אחרים שלא הצליחו לתקוע יתד. המבנה בו יפעל הבר בגן העצמאות הוקם על ידי העירייה בזמנו במטרה שישרת את הציבור החילוני ויפעל גם בשבתות ובחגים. בפוסט התייחסו הבעלים גם לבר הקודם שלהם, ז'בוטינסקי, שנסגר עקב אי הסכמתה של בעלת הנכס לכך שיפעל בשבתות.

"אנחנו לגמרי שלמים עם ההחלטה", כתבו על סגירת המקום, "היום אנחנו בוגרים יותר מנוסים יותר ויש לנו הרבה יותר מה להפסיד… לקחנו את הידע, הניסיון והמשאבים והשקענו הכל במקום החדש שלנו. יש לנו אמונה שנצליח לבנות שוב בית לבליינים שמחפשים את האחר, הפשוט והטוב".

הם הוסיפו כי "אנחנו משתדרגים ודואגים לכם שיהיה לכם קודם כל נעים אחר כך גם טעים והכי חשוב שיהיה לכם בית. אנחנו רוצים להודות לעיריית ירושלים בכלל, לאגף לקידום עסקים בפרט, וכמובן לאמיר חכימיאן ולמשה דהן. מהרגע הראשון שפנינו וסיפרנו על הרצון להחיות את גן העצמאות ולהביא בשורה חדשה למרכז העיר, הם נרתמו ועזרו בכל דרך אפשרית".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

10 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    גיא, עם אנשים כמוך אפשר להאמין שיש גם חושך חילוני, היזהר במילותיך הבוריות! (תרתי משמע)

  2. אסף

    יופי.
    נבוא לתמוך. שיהיו כמה שיותר מקומות בילוי פתוחים בשבת בעיר

  3. צ

    ותוך כמה זמן הוא פושט רגל כמו כל העסקים שקמו לפניו באתו מקום תפנימו רוב העיר דתית חרדית

  4. יהודיה

    השבת תתבע את עלבונה , בעזרת ה' המקום יסגר ולא תהיה פרנסה בגלל חילולי שבת. לא צריך להיות דתי כדי לא לפתוח עסק בשבת, ראיתי אבירים שישו מליונים עבדו ופתחו עסקים בשבת והיום הם הפכו לדלפונים , השבת תתבע את עלבונה .
    לגבי גיא החודך הובאעל ידכם, חילוני זה מחלה
    שהובאה לישראל מאירופה

  5. מסי

    בהצלחה!
    חשוב מאוד לציבור החילוני,
    חוצמזה שאין על המקום הזה בשבת עם ילדים

  6. כפיר

    מקווה שהמקום החדש יהיה פחות משעמם

    מצטער לא מבין מה ההתלהבות ז'בוטינסקי היה סתמי לחלוטין

  7. חוזר בשאלה

    היהודיה מאיימת. אכן השבת תובעת את עלבונה כמו במקרה של קופיקס שנמכרה בגלל שבעליה אבי כץ יצא למלחמה נגד החילונים שפותחים עסקים בשבת אז כנראה שיש אלוהים והוא בצד של החילונים.

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר