בר הז'בוטינסקי ברחוב בן שטח (צילום: מתוף דף הפייסבוק של הבר ז'בוטינסקי)
כאן פועל הבר ז'בוטינסקי ברחוב בן שטח - כשר וסגור בשישי בערב (צילום: מתוף דף הפייסבוק)

האם מאבקי השבת יכריעו את מוקדי הבילוי במרכז העיר? הבר ז'בוטינסקי ייסגר בסוף החודש; בעלת הנכס מתנגדת לפעילות המקום בשבת

בפוסט שפרסמו היום, שני, בדף הפייסבוק, כתבו בעלי הבר: "העיר שלנו, שאותה אנחנו כל כך אוהבים, עוברת תהליכים לא פשוטים עבורנו - אוהבי החיים"

פורסם בתאריך: 17.12.18 11:35

הבר ז'בוטינסקי ברחוב בן שטח במרכז העיר ייסגר בסוף החודש הקרוב (31.12). הסיבה: בעלת הנכס שבו פועל הבר מתנגדת לפעילותו בשבת. עוד מתנגדת בעלת הנכס לפעילות הבר ללא תעודת כשרות.

בפוסט שפרסמו הבוקר בדף הפייסבוק שלהם מסבירים בעלי הבר ז'בוטינסקי, שפועל כבר חמש שנים, את הסיבות לסגירה: "נתחיל מהסוף – בסוף החודש (31.12) אנחנו מסיימים את דרכנו המדהימה", כך כתבו בפוסט. "ולמה בעצם כל זה קורה? בעיקר כי העיר שלנו, שאותה אנחנו כל כך אוהבים עוברת תהליכים לא פשוטים עבורנו – אוהבי החיים".



בהמשך הפוסט נכתב כי "נספר לכם בקצרה שהבעלים של הנכס (אישה מקסימה בפניי עצמה) פשוט לא מוכנה שנעבוד יותר בשבת וללא תעודת כשרות, דבר שעלינו לכבד מכיוון שהוא מבוסס על אמונתה, אבל נוגד את כל מה שאנחנו מאמינים בו ומבוססים עליו. ולמען האמת, גם הופך את כל הנושא הכלכלי מבחינתנו להרבה יותר מורכבה".

הבר ז'בוטינסקי, יש לציין, פועל במיקומו ברחוב בן שטח כבר 5 שנים עם פעילות ענפה בכל ימות השבוע ובמיוחד בסופי שבוע. כעת, כאמור, בעלת הנכס לא מוכנה שהפעילות בסופי שבוע תימשך. "ככה זה בתחום שלנו", מוסיפים בעלי הבר בפוסט שפרסמו, "אתה יכול לעבוד 12 שנים (מתוכן 5 שלנו), להעסיק מאות סטונדטים, לשמח מאות אלפי אנשים ולתרום תרומה משמעותית אמיתית לחיי הלילה בעיר הגם ככה מתקשה שלנו, ואז מישהו יחליט בשבילך שזה כבר לא מתאים. נסכם ונגיד לכולכם תודה ענקית ובעיקר נזמין אתכם להיפרד".

את הפוסט חתמו בעלי הבר: "נסיים בציטוט של זה שאנחנו חייבים לו הכל – זאב ז׳בוטינסקי – 'אם טובה ואם רעה, אם קלה ואם קשה, אם זולה ואם יקרה, זוהי ארצי'".

בעקבות הודעת הסגירה של הבר ז'בוטינסקי – בעלי עסקים אחרים באזור מרכז העיר מעלים חשש לדעיכת הפעילות באזור כולו. אחד מבעלי העסקים אומר ל"כל העיר": "אם עסקים יסגרו במרכז העיר בסופי שבוע, ויהיו פחות אופציות למקומות בילוי – הדבר עכלול לפגוע בחיי הלילה במרכז העיר. זה נראה שיש הרבה תחרות, אבל בסך הכל כאיזור בילויים מרכזי, המטרה של כולם שהאזור ימשיך להיות אטרקטיבי ושאנשים ירצו להגיע למרכז העיר".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. אהרון

    די לכפיה חילונית הראש הממשלה אמר רוצה שהעולם יקיר ישראל כמדינה יהודית ורק הער רב בליבוש יהודי שונים היהודים והם רוצים לעשות שם וכסף על הגב השבת צאו מי הארץ לכו ליראן

  2. ירושלמי בינתיים

    מה הסיפור.
    המקום שייך לאדם פרטי שלא רוצה להרויח כסף מחילול שבת.זה כל הסיפור.הוא יכול גם להשאיר את המקום ריק כל השבוע אם מתחשק לו.

  3. טדי

    חילונים יוצאים במשאיות ואוטובוסים מירושלים . חרדים – ניצחתם. תחיו עכשיו בעיר ענייה – כי מי שיש לו כסף לא יהיה מוכן לחיות בעיר עם מינימום שירותים, מלוכלכת – כי לא יהיה כסף לעירייה להשקיע בניקיון ( דוג' בני ברק ) , ללא לימודי ליבה – כדי שתייצרו עוד אנשים שלא יוכלו לקדם את עצמם בעולם ותשעתקו את העוני, ללא תעשיה – כי מי ישאר במקום שבו בעלי התארים לא מוכנים לגדל את הילדים שלהם שם, ללא פרנסים-כי לאנשים שמרוויחים מעט – מקבלים הנחות בארנונה ואלה שמרוויחים יותר – יברחו ממקומות שאין בהם עתיד. תהנו מהניצחון שלכם ותחיו בלכלוך שיצרתם. במקום עיר של כולם – שיהודי יהיה כפי דרכו, פילגתם, השחתתם, שיקרתם, עבור מה ? שבת ? שבת חורבן – זה מה שיצרתם . תהנו ואל תבקשו שנסייע לכם. זאת בחירתכם.

    ,

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר