זיו אריה, אוהדי הפועל (צילום: אורן בן חקון)
זיו אריה, אוהדי הפועל (צילום: אורן בן חקון)

דעה | הולכת ומשתבחת

למרות ההישג הנהדר בשנה שעברה - מקום רביעי - העונה הנוכחית של הפועל טובה יותר - מקצועית ומתמטית | טור דעה

פורסם בתאריך: 29.4.24 12:16

קצרה היריעה מלתאר את שרשרת הדברים הטובים והמרגשים שקרו בהתמודדות בין הפועל ירושלים להפועל חדרה – במגרש ובסביבתו – אבל בהחלט מענג לנסות. ההוקרה לירון דוויק והדריבלים מעוררי הנוסטלגיה של מואיז הקטן בן ה-92 הם רק קצה הקרחון, לצד המחווה הקבועה והקריאה הבלתי מתפשרת לשובו של הירש גולדברג-פולין.
ומה במשחק עצמו? חשוב להדגיש שהמצטיין בכלל לא הגיע מהקבוצה המנצחת, אלא היה זה שוערה הצעיר והמוכשר של חדרה, גיא הרמן, בשרשרת הצלות הירואיות, שיכולות היו בקלות להפוך את המשחק לחגיגת שערים אדומה. העובדה הזו לכשעצמה היא תעודת כבוד לחלק הקדמי של הפועל, שאיים על שער היריבה בכמויות מסחריות. שאפו.
לשמחתנו, גם הרמן לא יכול היה ליכולות של אוהד אלמגור, שהולך ומשתבח על בסיס קבוע, כמו גם רמת הדיוק הכירורגית שלו לאתר את החיבורים הרחוקים תחת לחץ. סדריק דון הנהדר יכול היה אפילו לארגן בישול לנדב זמיר, אבל כהרגלו בקודש בחר לפרגן, גם אם זה אומר לגרום לבלמי חדרה להסתבך ברגליים בדרך למהפך. אתה מביט בלוח התוצאות ושואל את עצמך מתי ראית את הפועל מבצעת מהפך תוך שתי דקות? ואז נזכר בדרבי והחיוך רק מתרחב.
וכל זה כמובן כעין וכאפס לעומת האכסניה החדשה שפתחה לאחרונה הפועל  על משקל 'שומר החומות' – 'מועדון שוברי הקורות'. זה החל עם רז שטיין, שסידר עבודה ללא מעט אנשי תחזוקה בטדי אחרי שזעזע את המשקוף מהנקודה הלבנה, ואמש הגיע תורו של גודסווי דוניו, שבעט בעוצמה דיה לעמוד כדי למנוע גם את האפשרות לריבאונד שהיה מחלק את הנקודות שלא בצדק. יידע מעתה כל שופט VAR לא לנסות להפיל אותנו מעבר לתוספת.

 

סר זיו (אלכס) אריה אמר אחרי המשחק שהעונה הזו טובה יותר מהעונה שעברה.

כשהפועל עומדת על 40 נקודות ב-30 מחזורים לעומת 45 ב-36 מחזורים אשתקד, הוא צודק גם מתמטית וגם מבחינת היכולת.

רבים נתלים במקום הרביעי המכובד, אבל שוכחים שהפער העצום מהשלישייה הראשונה הרדים את הפועל בחלקים גדולים של הפלייאוף העליון, זאת לעומת הדריכות והנחישות העכשווית שישרתו אותה בתקווה גם בפתיחת העונה הבאה.

אז מה נשאר כשאתה מבטיח עונה נוספת בליגה בין החגים ולקראת יום הפועלים, כשנותרו עוד שלושה מחזורים? שיתוף צעירים מוכשרים תוצרת בית הוא כמובן בעל חשיבות ראשונה במעלה מבחינת הפועל. פלג חמני, שכבר נכלל העונה בסגל, יהיה ככל הנראה הראשון ויש לקוות שבעקבותיו יגיעו כישרונות נוספים, במקביל למשימה החשובה של קבוצת הנוער, שעדיין לא אמרה את המילה האחרונה במאבק על העלייה לליגת העל.

חוץ מזה יהיה נחמד לסיים עם התואר הווירטואלי 'אלופת הפלייאוף התחתון' ובדרך לתת בראש בדרבי הסיום ליריבה העירונית, כדי שלא חלילה תעקוף אותנו ברגע האחרון ותתפוס תחת. כשהיא מרסקת את הפועל תל אביב זו בטח לא סיבה למסיבה, אבל תודו שכיף לשמוח לאידו של יוסי אבוקסיס, אחד מכוכבי משחק השרוכים המקולל, שדיוקנו המשודרג רץ כעת ברשתות החברתיות על תקן בכיר במקדונלד'ס. חג שמח.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר