בר הז'בוטינסקי ברחוב בן שטח (צילום: מתוף דף הפייסבוק של הבר ז'בוטינסקי)
כאן פועל הבר ז'בוטינסקי ברחוב בן שטח - כשר וסגור בשישי בערב (צילום: מתוף דף הפייסבוק)

עושים סדר: בר ז'בוטינסקי הכשר פועל במרכז העיר וסגור בשישי בערב

בר 'ז'בוטינסקי' פועל בחצי שנה האחרונה במדרחוב בן שטח תחת בעלות חדשה, אך אינו פתוח בשישי בערב; הבעלים הקודמים של הבר יפתחו בקרוב בגן העצמאות בר-מסעדה אחר, תחת שם אחר - "דז'ה בו" שיפעל בשבת

פורסם בתאריך: 25.6.19 19:16

הבר "ז'בוטינסקי" במרכז העיר פועל בחצי שנה האחרונה תחת בעלות חדשה והנהלה חדשה – הבר במדרחוב בן שטח אינו פועל בשישי בערב ובשבת בצהריים, והוא מחזיק בתעודת כשרות. בין הבעלים החדשים – אלי אוחיון, שמפעיל את הבר בימי חול, כולל במוצ"ש.

כפי שפורסם ב"כל העיר", בסוף דצמבר 2018 הבעלים הקודמים של הבר – שיאון פאר ומשה אביטבול במרכז העיר הכריזו כי לאחר 12 שנה הם מפסיקים להפעילו, וזאת לאחר שבעלת הנכס סירבה לאפשר להם להמשיך לפתוח את המקום בשבתות. פאר ואביטבול מכרו לאוחיון את הבר יחד עם השם – 'ז'בוטינסקי', שכיום הינו כשר וסגור בשישי בערב.

כעת פאר ואביטבול מתכוונים לפתוח בר-מסעדה חדש בגן העצמאות, שיפעל גם בשישי בערב ובשבתות תחת שם אחר. בימים האחרונים השם שנבחר הוא "דז'ה בו – Deja Bu". רק לאחרונה החליפו מפעילי דף הפייסבוק של בר ז'בוטינסקי – תחת ההנהלה הקודמת, את השם של הדף לשם החדש – "דז'ה בו – Deja Bu".


כאן יפעל "דה-ז'בו" - מבנה הבר-מסעדה בגן העצמאות (צילום: עידו ניתאי)

כאן יפעל "דז'ה בו" – מבנה הבר-מסעדה בגן העצמאות (צילום: עידו ניתאי)


למעשה, שם הבר 'ז'בוטינסקי', כך נודע ל"כל העיר", עבר כמותג להנהלה החדשה של הבר במרכז העיר. מאז הפרסום ב"כל העיר" לפני כשבועיים על כך שאבוטבול ופאר מתכוונים לפתוח בר-מסעדה חדש בגן העצמאות – בעלי הבר ז'בוטינסקי הנוכחי – אוחיון, טוען שקיבל גל של שיחות טלפון מלקוחות שתהו האם הוא פתוח בשבת. כאמור, כפי שהובהר, בר ז'בוטינסקי במרכז העיר אינו פועל בשישי בערב ובשבת בצהריים והמקום כשר.




 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר