התמרור שאוסר נסיעה בשבת וחג בפסגת זאב (צילום: אינה אפרתי)
התמרור שאוסר נסיעה בשבת וחג בפסגת זאב (צילום: אינה אפרתי)

תושבים בפסגת זאב זועמים: תמרור האוסר נסיעה בשבתות הוצב בשכונה

התמרור הוצב בצומת הרחובות נתיב המזלות-מזל אריה בצפון פסגת זאב. העירייה: "מדובר בתמרור ישן, שנפל והוחזר למקום שגוי. כמובן שהוא יועתק למקום הנכון"

פורסם בתאריך: 23.6.19 10:57

תושבי צפון פסגת זאב נחרדו בסוף השבוע האחרון לגלות כי בצומת הרחובות נתיב המזלות-מזל אריה הוצב תמרור האוסר על נסיעה בשבתות וחגים. לטענת התושבים הזועמים וגורמים שונים בוועד הפעולה שהוקם במטרה להיאבק בהתחרדות פסגת זאב מדובר בהפרה בוטה של הסטטוס קוו.

"הצבת שלט מעין זה בחלקה הצפוני של פסגת זאב הינו צעד שנוגד באופן מובהק לצביון השכונה", מדגישים בנחרצות גורמים בוועד הפעולה. "במשך שנים, דאג ראש העיר הקודם ניר ברקת לשמור על צביונן של השכונות השונות, מתוך הבנה שכך יימנע חיכוך מיותר בין התושבים. אנו תושבי פסגת זאב, דתיים כחילוניים כמסורתיים, לא מוכנים לקבל רחובות סגורים, הדרת נשים וקווי 'מהדרין' בשכונה".



יחד עם זאת, לדברי ועד הפעולה ותושבים נוספים – מבירור שנעשה ביום שישי בצהריים מול עיריית ירושלים, נטען בפניהם כי התמרור הוצב ללא ידיעת העירייה והוא אינו חוקי. עוד נטען על ידי העירייה, כי ככל הנראה מדובר ביוזמה פרטית של דיירים באזור.



אודי רמב"ח, יו"ר מינהל קהילתי פסגת זאב,אומר הבוקר ל"כל העיר" בנחרצות: "בפסגת זאב לא ייסגרו רחובות בשבתות וחגים".

כזכור, כפי שפורסם לראשונה ב"כל העיר", לפני כחודשיים החליטה קבוצת תושבים אקטיביסטיים בפסגת זאב להקים ועד פעולה למניעת התחרדות השכונה. הוועד הוקם בעקבות דאגה של אותם תושבים מעזיבת משפחות צעירות בעקבות פגיעה בצביון הפלורליסטי של השכונה. מטרת ועד הפעולה, כך נמסר ל"כל העיר", היא לייצג את האינטרסים של הציבור החילוני-מסורתי-ציוני בפסגת זאב ולמנוע את ההתחרדות.

יש לציין כי רק בשבוע שעבר הגיעו התושבים להישג חשוב מאין כמותו, כאשר נקבע באופן סופי שהקאנטרי החדש בפסגת זאב יפעל גם בשבתות. כפי שפורסם ב"כל העיר", הקאנטרי ייפתח בתחילת יולי לתקופת הרצה, כשגם במהלכה יופעלו כל המתקנים שבו למעט הקפיטרייה גם בשבתות.

מהעירייה נמסר בתגובה: "מדובר בתמרור ישן, שנפל והוחזר למקום שגוי. כמובן שהוא יועתק למקום הנכון. מומלץ לא למהר להסיק מסקנות וליצור מתחים מיותרים בין חלקי הציבור, לפני שבודקים לעומק את הנתונים".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. תושבת ירושלים

    אם זו יוזמה פרטית של מישהו אז מה הבעיה להוריד את השלט מיידית

  2. מני

    נסיון מכוער מצידכם לעורר מדנים בשכונה שקטה שבה חיים בשלום כל המגזרים. פשוט תתביישו!

  3. בן שבת

    הכתב – מר הלר, הוא כתב המוסר עובדות כהוויתן או מסיונר חילוני?
    אני אמור לקרוא כתבה ניטרלית, וכל מספר מילים אפשר לחוש את ההתהלבות המשיחית-חילונית לעקירת מצוות היהדות.

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר