הרכב שהתהפך ברחוב טשרניחובסקי (צילום: דוברות המשטרה)
הרכב שהתהפך ברחוב טשרניחובסקי (צילום: דוברות המשטרה)

הדרמה בטשרניחובסקי: חולצה האישה שנלכדה ברכבה לאחר הידרדרות מחניון הבניין

כוחות הכיבוי וההצלה חולצו את הנהגת, בשנות ה-80 לחייה, שנלכדה בתוך רכבה לאחר שהידרדר ככל הנראה מחניון הבניין. הנהגת פונתה להמשך טיפול בבית החולים במצב בינוני

פורסם בתאריך: 24.6.19 09:51

***עדכון 10:13***

הנהגת חולצה מהרכז ופונתה לטיפול רפואי כשהיא מצב בינוני ויציב.

ממד"א ירושלים נמסר כי "בשעה 9:17 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירושלים על רכב שנפל מגובה של כ-10 מטרים למפלס תחתון בחניית בניין ברחוב טשרניחובסקי בירושלים. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח הדסה עין כרם אשה כבת 85 במצב בינוני עם חבלות בפנים ובגפיים".

פרמדיק מד"א פאדי דקידק מתאר: "כשהגענו למקום ראינו רכב הפוך על צידו לאחר שנפל מגובה של כ-10 מטרים למפלס תחתון בחניית בניין מגורים, ברכב נלכדה הנהגת אישה בשנות ה-80 כשהיא בהכרה מלאה, לאחר שכוחות הכיבוי חילצו אותה, היא סיפרה שהתאונה התרחשה כשנסעה לאחור בחניה. היא סבלה מחבלות בפנים ובגפיים, הענקנו לה טיפול רפואי ופינינו אותה לבית החולים כשמצבה בינוני ויציב".

***עדכון 10:00***

כוחות הכיבוי וההצלה חילצו את האישה שנלכדה ברכבה, כך נמסר ל"כל העיר" מכבאות והצלה ירושלים. "לאחר החילוץ הועברה האישה להמשך טיפול רפואי של כוחות הרפואה במקום. על פי דיווח מהשטח של מד"א ירושלים, מצב האישה בינוני".

מאיחוד הצלה ירושלים נמסר: "נהגת רכב כבת 75 נפצעה בינוני לאחר שנפלה שנפלה עם רכבה לחצר ברחוב טשרניחובסקי בירושלים. חובשים באיחוד הצלה סניף ירושלים העניקו לה סיוע ראשוני לאחר שחולצה מהרכב ע"י צוותי כיבוי".



שלום קליין ואברימי פרידמן, חובשים באיחוד הצלה, מספרים: "הרכב נפל מהחניון לחצר הבניין. צוותי כיבוי פעלו לחילוצה מהרכב ולאחר סיוע ראשוני בזירת התאונה היא פונתה בניידת טיפול נמרץ להמשך קבלת טיפול רפואי בבית החולים".


הרכב שהידרדר מחניון בניין ברחוב טשרניחובסקי (צילום: אריק אבולוף, כבאות והצלה ירושלים)

הרכב שהידרדר מחניון בניין ברחוב טשרניחובסקי (צילום: אריק אבולוף, כבאות והצלה ירושלים)


דרמה ברחוב טשרניחובסקי בשכונת רסקו: כוחות כיבוי והצלה מנסים לחלץ בדקות אלו נהגת שנלכדה בתוך רכבה, שעה שהרכב הידרדר ככל הנראה מעבר לגג של חניון. בכבאות מדווחים כי על דלק שדולף מהרכב ועל חשש מהתלקחות.



משירות כבאות והצלה ירושלים נמסר: "שלושה צוותי כיבוי חילוץ והצלה פועלים בדקות אלו לחלץ אישה שנלכדה ברכבה, לאחר שרכבה התדרדר ככל הנראה מעבר לגג של חניון ברחוב טשרניחובסקי. הרכב נפל מגובה של 2 קומות והתהפך על צידו. לוחמי האש-המחלצים, מבצעים כעת פעולות חילוץ של הלכודה ובנוסף, מבצעים תמיכה ועיגון של הרכב כדי שלא יתהפך, ומונעים את התלקחות הרכב שדלק דולף ממנו כתוצאה מהתאונה".


הטיפול בנהגת שהידרדרה עם רכבה (צילום: אריק אבולוף, כבאות והצלה ירושלים)

הטיפול בנהגת שהידרדרה עם רכבה (צילום: אריק אבולוף, כבאות והצלה ירושלים)


ממשטרת ירושלים נמסר: "לפני זמן קצר הוזעקו השוטרים וכוחות חרום והצלה נוספים לרחוב טשרניחובסקי, בעקבות דיווח על רכב שככל הנראה נפל מחניה בגובה בין בניינים. ככל הנראה ברכב ישנה לכודה שטרם ידוע מצבה".


החניה שממנה הידרדר הרכב ברחוב טשרניחובסקי (צילום: דוברות המשטרה)

החניה שממנה הידרדר הרכב ברחוב טשרניחובסקי (צילום: דוברות המשטרה)

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר