בנימין מועלמי ז"ל (צילום: ישראל מזרחי - קים-צילום אירועים)
בנימין מועלמי ז"ל (צילום: ישראל מזרחי - קים-צילום אירועים)

הטרגדיה של בנימין מועלמי ז"ל מרמת שלמה: "טלטלה רגשית וכאב עצום"

מועלמי ז"ל, אב ל-8 מרמת שלמה, נדרס למוות אתמול בערב בכביש 431. בן 63 במותו

פורסם בתאריך: 9.7.19 18:23

אבל כבד נפל אתמול, שני (8.7) על שכונת רמת שלמה, זאת לאחר שהתברר כי ההרוג בתאונת הדרכים בכביש 431 הוא תושב השכונה בנימין מועלמי. התאונה התרחשה שעה שמועלמי ז"ל עצר את רכבו בשולי כביש 431, יצא מהרכב ונדרס.

מועלמי ז"ל, בן 63, הותיר אחריו אישה – מלכה, ו-8 ילדים.



  •  תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]

הלווייתו של מועלמי ז"ל נערכה בחצות הלילה בהשתתפות מאות חברים וקרובי משפחה. הלוויה, יש לציין, התקיימה רק לאחר התערבות של שרים וחברי כנסת שמנעו את נתיחת הגופה כפי שביקשה המשטרה ואפשרו ללוויה להתקיים.



אחד מחברי הכנסת שסייעו למשפחה הוא מיכאל מלכיאלי (ש"ס), שהכיר את מועלמי. בשיחה עם "כל העיר" מספר מלכיאלי כי "בנימין היה אדם שקט, עניו ונעים הלכות. הוא הקים בית של תורה והיה איש של השראה. הוא היה איש יקר מאוד, חלק מהוויה הירושלמית הספרדית. יהי זכרו ברוך".



ח"כ מלכיאלי מספר גם על ההיכרות עם מועלמי ז"ל ומציין כי "גדלנו באותה שכונה ולמדתי עם ילדיו באותו תלמוד תורה. בשנים האחרונות הוא התגורר בשכנות לחמי, כך שהיינו נפגשים מעת לעת ומעלים זיכרונות".

עוד מציין מלכיאלי כי "קיבלתי פניות אתמול לאחר התאונה כדי לסייע במניעת הנתיחה, ורק תוך כדי הניסיון לעזור התחלתי לחבר את הפרטים. ברגע שהבנתי במה מדובר הרגשתי טלטלה רגשית וכאב עצום. זה היה לא פשוט".


בנימין מועלמי ז"ל (צילום: ישראל מזרחי - קים-צילום אירועים)

בנימין מועלמי ז"ל (צילום: ישראל מזרחי – קים-צילום אירועים)


כאמור, מועלמי מצא את מותו בתאונה בכביש 431, זאת לאחר שיצא מרכבו ונפגע על ידי רכב. חובש איוחד הצלה אבי דבלינגר סיפר: "למרבה הצער נקבע מותו בזירת התאונה עקב אופי הפציעות הקשות מהן סבל. מדובר בהולך רגל שנפגע מרכב".

פראמדיק מד"א אור דרין: "בשול הדרך הימני שכב הפצוע, גבר בשנות ה-60 כשהוא מחוסר הכרה וסובל מפגיעה רב מערכתית קשה מאוד. אזרחים שהיו במקום סיפרו לנו שהוא נפגע מרכב חולף. ביצענו בדיקות רפואיות אבל הוא היה ללא סימני חיים ולא נותר לנו לקבוע את מותו".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר