ההורים המשתתפים בסדנאות (צילום עיריית מעלה אדומים)
ההורים המשתתפים בסדנאות (צילום עיריית מעלה אדומים)

סדנאות להורים וילדים עם הפרעות קשב

המכון להדרכת העיר החל לקיים סדנאות העשרה למשפחות שבהן יש ילדים עם הפרעות קשב וקשיי למידה

פורסם בתאריך: 20.6.17 13:02

במכון להדרכת הורים במעלה אדומים החלו באחרונה לקיים סדנאות משותפות להורים ולילדים עם הפרעות קשב וריכוז (ADHD) ועם לקויות למידה.

בסדנאות מתקיימים משחקים דרמטיים וסימולציות, שבהם נבחנים נושאים ואתגרים המאפיינים הפרעת קשב וריכוז כגון התנהלות ועמידה בזמנים, קשיי למידה, וכן נושאים בבית ובהורות. בנוסף למפגשים המשותפים עם הילדים, נפגשים ההורים לבדם עם המנחות מספר פעמים לאורך הסדנא.

יצוין כי ההורים שעברו את הסדנא, מדווחים על שיפור רב באווירה המשפחתית, על העמקת הקשר וההכרות עם ילדיהם, ועל כלים ובטחון שרכשו. עוד מספרים ההורים כי "הסדנאות עזרו לנו להבין איך לגדל את הילדים בסביבה מטפחת, שמעודדת התנהגות נבונה ומושכלת, הן מצידנו והן מצד הילדים. כמו כן, הסדנאות ציידו אותנו בכלים יישומיים שנועדו לאפשר לנהל שיח נעים, מעצים, אמפטי ומכיל עם הילדים".

ראש העיר בני כשריאל השתתף באחרונה במפגש של אחת הקבוצות והתרשם עמוקות מתגובות ההורים על השינוי והתמיכה שתרמה להם ההשתתפות בקבוצה. כשריאל הבטיח להורים כי פעילות המכון תלך ותתרחב. כמו כן ציין ראש העיר כי בעתיד ימצא מקום קבע גדול יותר לפעילות המכון, שלדבריו הוא חלק בלתי נפרד מהעשייה החינוכית בעיר.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר