ערב הוקרה למתנדבים במעלה אדומים (צילום: עיריית מעלה אדומים)
ערב הוקרה למתנדבים במעלה אדומים (צילום: עיריית מעלה אדומים)

מעלה אדומים: ערב הוקרה למתנדבי העיר

הערב המיוחד יתקיים בספטמבר, למען הוקרת פעילותם של יותר מ־1,500 מתנדבים

פורסם בתאריך: 20.8.17 16:01

עיריית מעלה אדומים תערוך בחודש ספטמבר הקרוב ערב הוקרה למתנדבים תושבי העיר – אשר מונים יותר מ־1,500 איש. האירוע יתקיים לפני חגי תשרי, ובו תבקש העיר מעלה אדומים להודות למתנדביה, לקדם את ערכי ההתנדבות, המעורבות והנתינה, לחזק את תחום ההתנדבות ולהרחיבו למעגלים ולתחומים נוספים.

כזכור, בחודש מרץ האחרון זכתה העיר מעלה אדומים באות 'הקהילה המתנדבת' לשנת 2017, לאחר שנבחרה מתוך עשרות ערים ורשויות מקומיות בישראל שהגישו את מועמדותן. ועדה בראשותה של השופטת בדימוס דליה דורנר קבעה אז כי העיר היא אחת משלוש הערים הזוכות באות לשנת 2016.

לדברי סימון, "נוסף על הארגונים הנפלאים הקיימים בעיר, יש אנשים מיוחדים, אנשים יפים, שעושים למען האחר בעצמם – אלה שנותנים שיעורי עזר בחינם, שעוזרים לשכן, לקשיש, לשכנה שילדה, שמחלקים מזון או ביגוד, שמארגנים תרומות לנזקקים, שיש ברשותם גמחי"ם, שמייעצים, ושבשבילם הנתינה לאחר היא אורח חיים. גם לאנשים אלו אנו רוצים לומר תודה גדולה על נתינתם כל השנה, ולהזמין אותם לחגוג עם כל העושים טוב בעיר בערב מיוחד שכולו שמחה והוקרה". הערב המיוחד יתקיים ביום רביעי, כ"ב באלול תשע"ז, 13.09.17 בשעה 19:00.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר