סטטיק ובן אל תבורי (צילום: יח"צ)
סטטיק ובן אל תבורי (צילום: יח"צ)

הערב, 'טודו בום' במעלה אדומים – מופע סגירה של אירועי הקיץ

הצמד סטטיק ובן אל יחתמו את אירועי הקיץ בעיר, במופע שיתקיים הערב, 31 באוגוסט

פורסם בתאריך: 31.8.17 10:48

אתם מוכנים לזה? מופע הסגירה של אירועי הקיץ במעלה אדומים יפגיש את התושבים עם הצמד הפופולארי ביותר בישראל היום – סטטיק ובן אל. השניים יופיעו בפארק הנוער, באירוע לכל המשפחה, הערב, 31 באוגוסט. הכניסה למופע תהיה חופשית, וסביבו יתקיים הפנינג שיכלול יריד חוגים, מוזיקה והופעות של אומנים מקומיים.

 

סטטיק ובן אל תבורי (צילום: מתוך יוטיוב)

סטטיק ובן אל תבורי (צילום: מתוך יוטיוב)

 

אירועי הקיץ שארגנה עיריית מעלה אדומים נפתחו, כזכור, בהופעה של הזמרת עדן בן זקן. לאורך החודשים יולי ואוגוסט נהנו וייהנו בני הנוער תושבי מעלה אדומים ממופעי סטנדאפ, ממסיבות רחוב וממסיבות בריכה, מאירועי 'שבוע הילדים והנוער', מטורנירים, ממרוץ לילה, ממפגשים עם אמנים ומעוד שלל אטרקציות. גם פעילויות ערכיות התקיימו במהלך החופשה, וביניהן 'שבוע אהבת חינם', שבת משותפת לנוער דתי וחילוני, ערב הידברות, מחנות קיץ, התנדבות בבתי חולים ועמותות ועוד. תנועות הנוער העירוניות מציעות גם הן פעילויות מעניינות לאורך כל הקיץ, כולל טיולים ופעולות התנדבות שונות.

 



 

תוכנית האירועים לחופשת הקיץ הוכנה על ידי אגף הנוער במתנ"ס העירוני במעלה אדומים, האגף המוניציפאלי בעירייה, היכל התרבות, המטרו, עיר ללא אלימות, האגף לקידום נוער במתנ"ס ובני נוער תושבי העיר.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר