סטטיק ובן אל תבורי (צילום: מתוך יוטיוב)
(משמאל) האח בן אל תבורי עם חליפה קצת אחרת (צילום: מתוך יוטיוב)

לא טודו בום: מדוע סטטיק ובן אל לא מתכננים להופיע בקיץ בירושלים?

שלמה ארצי, אייל גולן ועומר אדם הם רק חלק מהזמרים שעומדים להופיע בירושלים בקיץ. ומה עם הצמד המוזיקלי הכי חם בארץ? אורון חלפון, המייצג את השניים: "לא הזמינו אותם"

פורסם בתאריך: 19.6.17 16:08

הופעות הקיץ כבר כאן, ובין היתר יגיעו לירושלים בחודשיים הקרובים גלריית זמרים וכוכבים בקנה מידה ישראלי. בין השמות הבולטים שלמה ארצי, אייל גולן ועומר אדם בבריכת הסולטן וגם יהורם גאון במוזיאון ישראל. ומה עם הצמד המוזיקלי הכי לוהט של הקיץ סטטיק ובן אל תבורי? טודו בום, לא טודו בום, נראה כי השניים לא יגיעו העונה לירושלים.

אורון חלפון, מחברת "גאגא בוקינג", המייצגת את האמנים ססטיק ובן אל, אומר השבוע בשיחה עם "כל העיר" כי לא מתוכננות הקיץ הופעות לצמד, הסיבה לדבריו: "לא הזמינו אותם".

בינתיים, תקשיבו להם כאן, בפעם המיליון.

 

 

***

קיץ חם במיוחד בבריכת הסולטן ובירושלים כולה 

הטור החדש של ישראל בונדק: על נאמנות בלתי מתפשרת בין אמרגן לזמרת 

כששלמה גרוניך פוגש את האחיות לוז בירושלים

 

***

מחזיק תיק התרבות סגן ראש העיר עופר ברקוביץ' (התעוררות) מתייחס לנושא ומספר ל"כל העיר": "אני שומע את ססטיק ובן אל בפלייליסט שלי בחדר כושר בזמן שאני רץ". ומבטיח לכל המעריצים והמעריצות: "אנחנו בהחלט נמצא את ההזדמנות המתאימה לשלב אותם בהופעה ולעשות שמח בירושלים".

עופר ברקוביץ (צילום: שרון גבאי)

עופר ברקוביץ (צילום: שרון גבאי)

גם חבר המועצה אריה קינג (ירושלים מאוחדת), שפרש כזכור מהקואליציה בחודש פברואר האחרון לא מבין איך הצמד לא יגיע בקיץ הקרוב לעיר: "אני באמת תמהה. אין לי מושג מי עומד מאחורי החלטה שכזאת. נראה לי מאוד מוזר, אני מבין שהם מאוד פופולריים בקרב בני הנוער, נשמע לי מוזר שלא יזמינו אותם עם כל שפע ההופעות בירושלים".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר