כיתה, תלמידים (צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE)
(צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE)

תוכנית ניצנים במעלה אדומים: עד 525 שקלים לצהרון

התוכנית תפעיל החל משנת הלימודים הקרובה צהרונים מסובסדים לכיתות א'-ד', בימים שני, שלישי וחמישי

פורסם בתאריך: 28.8.17 10:48

גם ילדי מעלה אדומים יזכו לצהרונים מסובסדים, כבר מתחילת שנת הלימודים הקרובה התשע"ח: תוכנית 'ניצנים', פרי שיתוף פעולה בין אגף החינוך של העירייה, המתנ"ס העירוני ועמותת בית מורשת, תפעיל את הצהרונים בשתי קבוצות – אחת שתרכז את ילדי כיתות א'-ב', והשנייה שתרכז את ילדי כיתות ג'-ד'. הצהרונים יפעלו שלושה ימים בשבוע – בשני, בשלישי ובחמישי – הימים שבהם לא מתקיים יום לימודים ארוך בבתי הספר.

בעיריית מעלה אדומים מציינים כי התוכנית תתקיים בשלושת הימים עד לשעה 16:15, ותציע תכני לימוד רבים: חשיבה יצירתית, 'חשיבה מסדר ראשון' (כלי ללמידת לוגיקה ונימוק), חשיבה כמותית ורכישת מיומנות חברתית. כמו כן, תינתן לילדים עזרה בהכנת שיעורי הבית, וארוחת צהריים חמה ומזינה. בימי הלימודים הארוכים יקבלו התלמידים הצעירים כריכים.

הבשורה החשובה ביותר בנוגע לתוכנית היא כמובן, מחירי הצהרונים, שיהיו קבועים ונמוכים יחסית: הורים לילדי כיתות א'-ב' ישלמו 350 שקלים, ואילו הורים לילדי כיתות ג'-ד' ישלמו 525 שקלים. מהעירייה נמסר כי יש להירשם לצהרונים עד לתאריך 28 באוגוסט, משום שגיוס כוח האדם להפעלת התוכנית תלוי במספר הנרשמים אליה. יש לציין כי הצהרונים לא יפעלו בחופשות החגים, ובמהלכן ימשיך להציע המתנ"ס העירוני קייטנות במחיר מוזל.

מנכ"ל העירייה שמוליק חנוך, אומר כי "למרות שהתזמון וההתארגנות לקראת הפרויקט היו קצרי מועד, ראינו כאן הזדמנות גדולה מאוד שאסור להחמיץ. הצהרונים הללו הם לא עוד בייביסיטר או תוכנית להעברת הזמן, אלא הזדמנות לצקת תוכן בנושאים שאינם נלמדים במסגרת הלימודים הפורמליים. יש יתרון עצום בכך שהצוות החינוכי של בית הספר הוא זה שיעביר לילדים את התוכנית, שתעמוד תחת פיקוח".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר