משלחת המנהיגים הנוצרים בפארק אדומים (צילום: עיריית מעלה אדומים)
משלחת המנהיגים הנוצרים בפארק אדומים (צילום: עיריית מעלה אדומים)

נלחמים בחרם במעלה אדומים: מנהיגים נוצריים ביקרו בעיר

המשלחת התארחה בפארק אדומים ולמדה על העיר, על פארק התעשייה ועל מרקם היחסים בין היהודים לפלסטינים באזור

פורסם בתאריך: 18.2.18 12:09

כחלק מהמאבק המתמשך בקמפיין הבינלאומי הקורא להפעיל לחץ על ישראל באמצעות חרם כלכלי, אקדמי ותרבותי, התארחה בימים האחרונים בפארק אדומים לתעשייה ולעסקים משלחת של מנהיגים נוצריים משפיעים מארצות הברית, מאסיה ומאפריקה.

 

 

המשלחת, שמנתה עשרה מנהיגים נוצריים מהכנסייה המתודיסטית המאוחדת UMC, ביקרה במפעל 'מיה תבלינים' וזכתה לסקירה על פעילות המפעל, על מוצריו, על היקף הייצוא, על העבודה המשותפת עם העובדים הפלסטינים ועל מרקם היחסים הטוב במקום.

 

 

ראש העיר בני כשריאל נפגש גם הוא עם חברי המשלחת, פירט בפני המשלחת על הנעשה בעיר וסיפר על התפתחותה, על ההיסטוריה שלה, על הבנייה, על חשיבותה ועל תפקידה בעת הזו. כשריאל ציין כי פארק תעשיות אדומים הוא אזור תעשייה גדול, פורח ומשגשג עם למעלה מ-320 מפעלים, המעסיקים אלפי עובדים, בהם כ-2,500 פלסטינים. "פגיעה במפעלים וסגירתם תביא לפיטורי עובדים פלסטינים רבים ותכניס אותם למעגל האבטלה", הדגיש כשריאל.

ראש העיר ענה על שאלותיהם של חברי המשלחת בנושאים כמו עתיד העיר, הקפאת הבנייה ומשמעויותיה, סוגיית סימון המוצרים, מרקם היחסים עם הפלסטינים, שיתופי פעולה ועוד. בסיום דבריו קרא כשריאל לבניית יחסים בין הארצות, לפתיחת השווקים ולשיתוף פעולה עסקי וכלכלי.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר