גלי וייס (צילום: באדיבות דוברות שערי צדק)
גלי וייס (צילום: באדיבות דוברות שערי צדק)

גלי וייס, סמנכ"לית הסיעוד במרכז הרפואי שערי צדק, מספקת הצצה אל הנעשה במערך הסיעוד בבית החולים

10 שנים מכהנת גלי וייס כסמנכ"לית הסיעוד במרכז הרפואי שערי צדק. היא אחראית על כ – 1,500 אחים ואחיות וכוחות עזר בבית החולים. 24 שעות ביממה, 365 יום בשנה.

פורסם בתאריך: 13.5.18 17:17

אני גאה לעמוד בראש מערך הסיעוד של בית החולים "שערי צדק" אשר ידוע במסורת ארוכת השנים של מצוינות וחמלה. רואה בתפקידי הזדמנות גדולה להשפיע על חווית המטופלים ומשפחותיהם. בסיעוד של שנת 2018 ב"שערי צדק" שוררת רוח של מחויבות למקום, אנושיות, רוח של עשייה, של חשיבה מחוץ לקופסה, של חמלה, הקשבה, אחריות אישית ונתינה.

שדרת הניהול בסיעוד הכוללת את חברות מטה הנהלת הסיעוד, האחיות הכלליות והאחיות האחראיות מהווה ציר מרכזי ומובילה רוח של עשייה, רגישות, חמלה ונתינה אין סופית.
ביום האחות הבינלאומי אני שמחה להצהיר שהאחיות ב"שערי צדק" הן מקור העוצמה והגאווה שלי. במהלך 10 השנים האחרונות הייתה לי זכות גדולה לקחת חלק בהתפתחותו יוצאת הדופן של בית החולים: מספר המיטות, מספר הפניות למחלקה לרפואה דחופה ומספר הניתוחים הוכפלו. נחנך בית חולים חדש לילדים, הוקם מערך גסטרו חדש ומוביל בארץ, הוקם מערך המוח ובקרוב יחנך גם מכון רדיותרפיה. פיתוח בית החולים כלל גם התרחבות בתחום הסיעוד, גיוס אחיות חדשות, העצמתן והכשרתן לעבודה במחלקות חדשות ומתפתחות.

אני רואה במקצוע הזה שליחות, הזדמנות להשפיע ולקדם את הטיפול במטופלים במקצועיות ובאנושיות תוך עמידה במצבים משתנים ובמצבי עומס. מקצוע עם סיפוק רב, גיוון והעצמה אישית. ובנימה אישית, אני עולה לרגל בכל יום לירושלים מביתי בקיבוץ נען ומברכת על כל רגע. שמחה להוביל מערך גדול של אחיות עם ברק בעיניים ורגישות רבה כלפי המטופלים ומשפחותיהם. נפלה בחלקי זכות גדולה להוביל את מערך הסיעוד ולפלס לאחיות דרך לגבהים חדשים.

בשנה האחרונה סיימנו תהליך ארוך של הסמכה (אקרדיטציה), בסיומו קיבל שערי צדק תו תקן יוקרתי. המאמץ המשותף של הארגון כולו לפני המבדק ובמיוחד של האחיות, יצרו אווירה של "ביחד" למען מטרה גדולה. התהליך אפשר וזירז פיתוח ומיסוד של תהליכי עבודה יסודיים במערך הסיעוד.

לרגל יום האחות הבינלאומי אבקש לאחל לכלל האחיות יום אחות שמח ולנצל את ההזדמנות להודות לכל אחת באופן אישי על ההשקעה הבלתי נלאית בקידום הטיפול במטופלים

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר