ירושלים (צילום: אורן בן-חקון)
ירושלים (צילום: אורן בן-חקון)

מתווכים בירושלים: משרדי התיווך הטובים בירושלים

בין אם אתם מחפשים לקנות דירה או למכור דירה בירושלים, יש סיבה מאוד טובה לפנות למתווך, קבלו את משרדי התיווך המומלצים בירושלים כי כשמדובר בהשקעה הכי יקרה בחיים שלנו, בית או דירה – חשוב לפנות לאנשי מקצוע

פורסם בתאריך: 2.12.18 13:01


נועם הומס | תיווך נדל"ן בירושלים

נועם הומס (צילום: אבי נועם)

נועם וסל, בעל משרד התיווך Noam homes (נועם הומס), החל לעסוק בתחום הנדל"ן בשנת 2007. חמש שנים לאחר מכן הוא פתח את משרדו שבנחלת אחים ומאז הוא בעל משרד המתמחה במכירות ובהשכרות דירות ובתים בשכונות הוותיקות של העיר: מרכז העיר, נחלאות, רחביה, טלביה, והמושבות – המושבה הגרמנית והמושבה היוונית.

מדובר במשרד בוטיק איכותי, עם צוות מקצועי המונה מתווכים נוספים ומנהלת משרד, אשר מתמחים במכירות ובהשכרה, קרקעות לשיווק, שטחי מסחר, בתים ודירות פרטיות, ניהול ועדי בתים וניהול דירות. "אנחנו מלווים את הנכס משלב איתור ומציאת השוכר ועד הדאגה למצב הדירה ועבודת הגבייה", אומר נועם וסל, "זהו שירות שאנו מספקים ונהנים ממנו גם תושבי חוץ וגם תושבי הארץ. עובדי המשרד מגיעים גם אל מעבר לים כדי לשווק את הנכסים, דבר שאינו מובן מאליו בעולם הנדל"ן בארץ".

המקצועיות, יחסי האנוש ובעיקר ההקשבה לצרכי הלקוח של עובדי המשרד והעומד בראשו, נועם, הובילה לאחוזי הצלחה גבוהים, כאשר רוב הנכסים נמכרים בבלעדיות במשרד התיווך 'נועם הומס'.

"ההיכרות האישית עם כל לקוח ולקוח, בתוספת הידע וההתמצאות הנרחבת בסביבה הירושלמית, מאפשרים למשרד למצוא פתרונות מתאימים ללקוחות, ולמלא את צורכיהם על הצד הטוב ביותר. זהו גם היתרון של משרד קטן שבו כל לקוח ולקוח זוכה להתייחסות מיוחדת. אנו עושים למען כל לקוח מעל ומעבר ומקפידים לתת את האופציות הטובות והנכונות עבורו וכמובן את הידע המקצועי שלנו".

נועם מוסיף: "אנחנו מוכרים בעצם ידע, המקצועיות נמדדת בכך שאיש נדל"ן יודע למכור את הידע שלו ולהוביל לעסקה הנכונה והטובה ביותר עבור לקוחותיו". כשנועם נשאל מה לדעתו סוד ההצלחה ומה המניע שלו, הוא עונה "אני אוהב לעזור לאנשים ולפתור בעיות".

כתובה המשרד: רחוב אבן ספיר 24,

נחלת אחים, ירושלים.

טלפון: 058-7932222

טלפון נייד: 052-8487391


אגם נכסים | בניהול ניר אמויאל

קנייה, מכירה, השכרה לפרטים ולעסקים

משרד התיווך בירושלים – "אגם נכסים" – הוא היסטוריה רבת שנים בשכונת בקעה. ניר אמויאל בן 44, בעל משרד התיווך, הוא דור שלישי של מתווכים בשכונה, שושלת של מתווכים בירושלים. הוא מתגורר בשכונת בקעה וגאה לומר כי שלושת ילדיו הם דור רביעי החיים בשכונה "סבי רבי מסעוד אוחיון היה המתווך הראשון של השכונה ומכר את הבתים הערביים שכל כך מאפיינים את האזור" מספר ניר בנוסטלגיה ומוסיף "ותיקי השכונה זוכרים אותו היטב".

לניר ותק של 16 שנה במהלכן צבר קהל לקוחות רב. לתיווך הוא הגיע כבוגר הטורו קולג` במכון לנדר, שם למד שיווק ומכירות נדל"ן ודיני מקרקעין. אגם נכסים לא מתמחים רק בשכונת בקעה, אלא גם בכל אותן השכונות העוטפות אותה: רחביה, טלביה, קטמון הישנה, אבו תור, ארנונה, המושבה הגרמנית, המושבה היוונית והאיטלקית. " המשרד מתמחה בקנייה, מכירה, השכרה וגם נכסים עסקיים. הנכסים שאנחנו מוכרים הם נכסים מיוחדים, יפים במיוחד, מדובר בנכסים שהם בעלי אופי", מעבר לכך הם עובדים בשאר שכונות ירושלים ונוהגים לקיים שיתופי פעולה רבים עם משרדי תיווך שונים בעיר. "הלקוחות שלי מקבלים אצלי יחס אישי וליווי צמוד עד גמר העסקה וגם לאחר מכן. אנחנו נשארים בקשרי משפחה".
ההצלחה טמונה בעיקר בזכות זאת שניר מתאים את עצמו לדרישות הלקוח, באמינות, בכנות וכך גם שמו הטוב "אומרים שטוב שם משמן טוב ואני יכול להעיד על עצמי, שהשם שלי בהחלט חשוב לי מהשמן" אומר ניר בחיוך.

"אגם נכסים" הנכס הבא שלך בירושלים, כי מתווך טוב זה נכס.
לפרטים נוספים תאום פגישה והערכת שווי נכס ללא כל התחייבות: ניר אמויאל, טלפון: 052-8150630

לפייסבוק אגם נכסים


משרד התיווך "ון דייק נכסים"

ון דייק נדל"ן (צילום: עצמי)

את עזריה, הבעלים של משרד התיווך "ון דייק נכסים" פגשנו במשרדו, השוכן בהר חומה. המשרד המעוצב בקפידה הינו משרד בוטיק המשרת את לקוחותיו הרבים בכל רחבי ירושלים כבר למעלה מעשור. "אנחנו נותנים מענה ויחס מאוד אישי ללקוחות, מרגע יצירת הקשר הראשוני ועד לרגע המכירה/קנייה של הנכס". עזריה בן ה-35, נשוי +5, בעל ותק של למעלה מ-10 שנים בתחום ולצדו עובד בשנים האחרונות איתן חובב, נשוי+ 3 שהגיע מעולם המכירות.
המשרד משרת את כלל הלקוחות ברחבי כל שכונות ירושלים, אך ממוקם ומתמחה בשכונת הר חומה וחלק עיקרי מפעילותו היא בשכונה. "לצד פעילות ענפה עם זוגות צעירים ומשדרגי דיור, הרי שאנו מתמחים גם במציאת דירות למשקיעים", ממשיך ואומר עזריה "המוטו שלנו הוא 'מחברים בתים לאנשים', אנחנו מוצאים את הדירה הטובה והמתאימה ביותר ללקוחות שלנו. אמינות ומקצועיות הם נר לרגלינו וראייה לכך שיש לנו לקוחות רבים שחוזרים אלינו בפעם השנייה והשלישית והמון מהשיחות שאנחנו מקבלים הם מלקוחות שהמליצו עלינו. לא פעם העדפתי לוותר על עסקה שחשבתי שהיא לא לגמרי לטובת הלקוחות שלי".
על עצמו מעיד עזריה כי מדובר בתחום שהוא אוהב במיוחד ונחשף אליו עוד מאז שהשתחרר מהצבא, מאז צבר ניסיון רב והתחיל מלמטה. "אני חי ונושם נדל"ן. אני לא אדם מקובע וזה ניכר גם בעבודה, העיסוק בנדל"ן עבורי הוא דרך חיים. הידע הרב שלנו בניהול משא ומתן בכל עסקה, הניסיון בפתרון קשיים ומשברים שלעיתים מתרחשים בדרך עד לסגירת העסקה – כל אלו מאוד מסייעים לסיים את החוויה במהירות ובלחיצות ידיים". לא ניתן שלא להתפעם מהאנרגיות המיוחדות במשרד "ון דייק", נראה כי הסבלנות, החיוך והשלווה מקרינים בכל עת לסובבים אותו.

כתובת: אליהו קורן 29, ירושלים
טלפון: 050-7372710
מייל: [email protected]


עדה אמויאל  | משרד תיווך נדל"ן

סוד האהבה למקצוע

עדה שיווק ותיווך נדל"ן (צילומים: פרטי, איל אמויאל)

מאז ומתמיד נמשכה עדה אמויאל לעולם השיווק, וכיאה לכך החליטה להתמקצע בכך ובשנתיים האחרונות הקימה  משרד לתיווך נדל"ן. היא מספרת כי בחרה בנדל"ן מתוך אהבה למקצוע ולשיווק: "תחום השיווק תמיד בער לי בעצמות. עסקתי בתחום לפני הרבה שנים ובהמשך כשהילדים גדלו ונמשכתי בשנית לעסוק בכך כעצמאית. אני מאושרת מהצעד הזה ומהקריירה אותה בחרתי וקמה כל בוקר עם חיוך". עדה , ירושלמית המתגוררת בארנונה בלב דרום העיר, החליטה להקים שם את משרד הנדל"ן שברשותה – שם גם אזור התמחות המשרד, ובנוסף מטפל המשרד גם בשכונות הסמוכות. עדה היא אחת משני משרדי הנדל"ן אשר פועל בשכונת ארמון הנציב השוכנת בצמוד למקום. בנוסף, משרדה של עדה פועל בירושלים כולה "מכיוון שאני עובדת ומתגוררת באזור, יש לי יתרון של היכרות עם תושבים רבים ועם סגנונות הבניה השונים, כך שאני עובדת עם כל סוגי הנכסים. אני תמיד נכונה לשתף פעולה עם מתווכי ירושלים על מנת לבצע את פעולת הקנייה והמכירה כמה שניתן מהר וטוב. זה מהלך שיכול להניב לכל הצדדים. לצדי במשרד שני מתווכים נוספים שמתמחים בצפון העיר, בפרוזדור ירושלים, בגילה ובהר חומה, כך שאנחנו מגיעים לכיסוי של כל העיר".
במהלך השנים עדה, בת 55, נשואה ואם לשלושה, צברה חברים ומכרים רבים בירושלים והיום כמתווכת, היא מרגישה את היתרון בכך, הם סומכים עליה ושמחים לקבל ממנה שירות. "יושרה זה הדבר החשוב ביותר בעסק, ובנוסף למזלי אני מתחברת בקלות לאנשים כך שהלקוחות ואני מתחברים מיד והופכים למשפחה", היא מוסיפה על הקשר בינה לבין העבודה, "לאחרונה קיבלתי נכס שהוצע למכירה בשוק כמעט ארבע שנים אולם לא הצליחו למכור אותו. קיבלתי את הנכס בבלעדיות ותוך חודש הנכס נמכר. סיפור הצלחה כזה עושה אותי מאושרת ומוכיח לי שאני נמצאת במקום הנכון". את סוד ההצלחה היא זוקפת לא רק לזכות יחסי האנוש הטובים והחיבור המהיר ללקוחות.

על מנת להגיע לעסקה הנכונה ביותר עבור הלקוח נצמדת עדה למוטו ולאג'נדה שמובילה אותה בתחום:" כל לקוח מקבל אצלי את היחס האישי והקשוב ביותר, על מנת להבין את רצונותיו ולאמוד את גודל התקציב שיש ברשותו, רק כך אוכל  להתאים לו את הנכס המושלם עבורו". אומרת עדה.

טלפון: 052-2769229
אימייל: [email protected]


"L&B Group": מחויבות אישית לכל מוכר

רצוי לבחור מתווך נדל"ן שאתם סומכים עליו. כזה שבקיא בהליכי הבירוקרטיה הרבים, יבחן את הנכס שלכם על כלל רבדיו ועובד בשיתוף פעולה עם קולגות מתחום הבנייה. בקיצור, איש נדל"ן מנוסה שיכול להפוך את כל תהליך המכירה להרבה יותר פשוט. אך לאור העובדה שהמתווך מטפל בכמה לקוחות במקביל, כיצד ניתן להיות בטוחים שהוא יקדיש עבורכם תשומת לב אישית ויעניק לכם מענה מקיף ומקצועי?

ב"L&B Group" מציבים את עניין המחויבות האישית לכל מוכר בראש סדר העדיפויות. מבחינת המתווכים העובדים בעסק, כל מוכר הוא עולם ומלואו ועל כן, הם מקפידים על מתן שירות אישי ומקצועי המתאים לצרכיו האינדיבידואליים, מצבו הכלכלי ושאיפותיו של הלקוח. איליה, מנהל מחלקת תיווך הנדל"ן ושותף בניהול העסק, מתווה את שיטת העבודה הזו עבור כל המתווכים המוכשרים שעובדים עבור העסק ומפקח באופן קבוע על מצבם של כלל הלקוחות. זאת, במטרה להעניק לכל לקוח את הביטחון שתהליך מכירת הנכס שלו מנוהל בידיים טובות.

המענה המקיף והמקצועי של העסק איננו בא לידי ביטוי אך ורק ביחס האישי והמסור, אלא גם במעטפת השירותים שמעניק העסק לכלל לקוחותיו. היתרון הגדול של "L&B Group" הוא שמדובר בעסק לבנייה המחזיק במספר מחלקות: שיפוצים, תיווך, אחזקה וניקיון (מחלקה חדשה) ובנייה. כלל המחלקות עובדות בשיתוף פעולה על מנת לייצר עבור כל לקוח קורת גג רחבה אשר תחתיה יכול לקבל מגוון שירותים מבלי להתרוצץ בחיפוש אחר בעלי מקצוע חיצוניים.

מחלקת התיווך של העסק עובדת באזור ירושלים והסביבה, תוך הקפדה על תהליך עבודה מפורט המותאם לכל מוכר באופן פרטני בין אם מדובר בלקוח עסקי או פרטי, ואף עוסקת בפרסום ושיווק לקהל היעד הרוסי. כשמדובר במוכר ייחתם הסכם בלעדיות אשר במהלכו יחויב הלקוח באופן בלעדי לעסק, אך בהתאם לאמנת המחויבות האישית של מחלקת התיווך, גם המתווכים יקפידו להעניק לכל לקוח מחויבות אישית המתבטאת בתשומת לב מלאה עבור כל צרכיו ורצונותיו.

הדבר בא לידי ביטוי במעקב מפורט אחר כל נכס המוצע למכירה מטעם העסק ועדכון של הלקוח בכל התקדמות בתהליך המכירה, תוך הקפדה על שקיפות מלאה. כלומר, המוכר זוכה להבעת אמון כנה ורצינית הן מטעם המתווך שמטפל בו והן מטעם איליה, מנהל מחלקת התיווך, אשר ישמח לדבר עם הלקוח בנוגע לכל שאלה או בקשה.

לצד ערוץ התקשורת המכבד והשקוף שמתנהל בין הלקוח למתווך, העסק פועל עבורכם במגוון דרכים על מנת להשיג תוצאות טובות עבור הנכס המוצע למכירה. הדבר כולל בין היתר פגישות שמתקיימות בין המוכר למתווך, ביצוע סקר שוק מסודר, התקשרות עם בעלי מקצוע חיצוניים במידת הצורך ועוד. כמו כן, השיווק של כל נכס מטעם העסק בא לידי ביטוי במדיות שונות ומגוונות, לרבות אינטרנט, רשתות חברתיות, עיתונות וכיוצא בזה.

המסירות של מחלקת התיווך ב"L&B Group" נועדה לשמור על איכות החיים והשקט הנפשי של כל לקוח לאורך תהליך מכירת הנכס. תחשבו שכל המתעניינים בנכס הרלוונטי פונים אל מחלקת התיווך של העסק במקום ליצור עמכם קשר ישירות, ובכך אתם מורידים מעצמכם שיחות טלפון ופגישות רבות. יתרה מזאת, המתווכים בעסק מחזיקים במיומנויות רטוריות רבות אשר יוכלו לעזור לכם רבות בתהליכי המשא והמתן הנלווים לתהליך המכירה ואף מעניקים שירותי ייעוץ משכנתאות. את היתרונות הללו ועוד ישמחו להעניק לכם המתווכים המקצועיים, האדיבים והמסורים שעובדים עבור "L&B Group".

"L&B Group"

טלפון: 077-2070871

כתובת: דרך חברון 49, ירושלים

שעות פעילות: ימים א'-ה' 8:00-19:00, ימי ו' וערבי חג 8:00-13:00

קישור לאתר

קישור לפייסבוק

"L&B Group": מחויבות אישית לכל מוכר

"L&B Group": מחויבות אישית לכל מוכר



כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. מושון

    ון דייק נכסים-
    עזריה הוא האדם הכי טוב שאני מכיר,הכל לגמרי בנחת.
    ממליץ מאד.מאד

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר