הדמיית הבניין ברחוב בן יפונה לאחר ביצוע הפרויקט (הדמיה: קבוצת מנוס)
הדמיית הבניין ברחוב בן יפונה לאחר ביצוע הפרויקט (הדמיה: קבוצת מנוס)

בקעה: היתר בנייה לפרויקט תמ"א חדש

במסגרת הפרויקט, שעל ביצועו אמונה קבוצת מנוס, בניין שבו 14 יחידות דיור ישופץ, ואליו יתווספו 12 יחידות דיור חדשות

פורסם בתאריך: 25.2.19 17:14

התחדשות עירונית בשכונת בקעה: קבוצת מנוס קיבלה בשבוע האחרון היתר בנייה לפרויקט תמ"א חדש ברחוב בן יפונה 10 בשכונה. בבניין מתגוררים כיום 14 דיירים, כשבסופו של הפרויקט יתווספו לבניין שתי קומות וחצי, ובהן 12 יחידות דיור חדשות.



פרט לבינוי של יחידות הדיור, קבוצת מנוס תשדרג את הבניין כמתחייב מחוק תמ"א. במסגרת הפרויקט יוחלפו כל התשתיות בבניין, תבנה מעלית חדשה בכל אחת משתי הכניסות, הדירות הקיימות יורחב, יבוצע חיפוי של המבנה וכמובן, חיזוקו בפני רעידות אדמה. בקבוצת מנוס מדגישים כי "כל זאת תוך יצירת חזית יפה, מודרנית, פורחת ומותאמת לאזור. השינויים עתידים להעלות את ערך הדירות ולהשפיע לטובה על איכות החיים של הדיירים המתגוררים בהן".



בקעה, כידוע, הינה שכונה ותיקיה אשר מתאפיינת בבנייה ישנה. אולם, בשנתיים האחרונות החלו לצאת אל הפועל מספר פרויקטים מתחום ההתחדשות העירונית. לדברי קבוצת מנוס, "הבניינים המתחדשים בבקעה מוסיפים לאופי הקסום של האזור".

בקבוצת מנוס מוסיפים ומתגאים כי "בתחום ההתחדשות העירונית קבוצת מנוס מדורגת במקומות הראשונים במדד הדירוג החברתי להתחדשות עירונית של 'CitySquare' ו–"TheMarker", וכן בדירוג "מדלן–גלובס" לחברות להתחדשות עירונית ותמ"א 38 בירושלים. החברה בונה ומקדמת עשרות פרויקטים של התחדשות עירונית ברחבי העיר, ובהם עשרה פרויקטים בביצוע ועוד כ–30 פרויקטים בשלבי תכנון כאלה ואחרים".

שמואל חי ראובן, מנכ"ל מנוס: "אני מברך את הדיירים של הבניין ואותנו על קבלת היתר הבניה לו ציפינו בכיליון עיניים ושמחים להמשיך ולהיות חלק מרכזי בבנייה בירושלים. זו זכות גדולה לקבוצת מנוס להמשיך ולאפשר לעוד משפחות וצעירים להתגורר בירושלים".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר