שני מגדלים בגובה 18 קומות בגילה (הדמיה: יגאל לוי אדריכלים)
שני מגדלים בגובה 18 קומות בגילה (הדמיה: יגאל לוי אדריכלים)

החזית החדשה של שכונת גילה: שני מגדלים, 18 קומות, 216 דירות

הוועדה המחוזית לתכנון ולבנייה אישרה השבוע בנייה של שני מגדלים - 20 אחוזים יהיו דירות קטנות. מתחם הנדל"ן החדש יקום בכניסה לשכונת גילה

פורסם בתאריך: 11.7.19 19:01

שני מגדלים חדשים אושרו ביום שני השבוע בוועדה המחוזית לתכנון ולבנייה. לפי התוכנית המגדלים יתנשאו לגובה של 18 קומות כל אחד ויכללו 216 יחידות דיור, כאשר 20 אחוזים מהדירות יהיו קטנות – בשטח של עד 80 מ"ר.



  •  תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]

המגדלים ימוקמו בצומת הרחובות דב יוסף-הסיגלית. "התוכנית אשר אושרה על ידי עיריית ירושלים לפני כשנה, והועברה להפקדה בוועדה המחוזית, שאישרה ביום שני את שני מגדלי המגורים", מציינים בעיריית ירושלים. "בנוסף למגורים, יוקם מרכז מסחרי שחזיתו תהיה לעבר רחובות הסיגלית ודב יוסף".

המרכז המסחרי יתפרס על שטח בהיקף של כ-1,400 מ"ר, כ-700 מ"ר יוקדשו לשטח ציבורי פתוח, כיכר עירונית חדשה וגן ילדים עם חצר.

ראש העיר משה ליאון מוסר: "זהו צעד משמעותי נוסף עבור צעירי העיר. אנחנו נמשיך ונגדיל את היצע הדיור בשכונות ובמקביל נפתח תשתיות עבור המשפחות הצעירות".



בשכונת גילה יתבצעו בשנים הקרובות לא מעט עבודות תשתית והקמה. בשבוע שעבר החלו העבודות להקמת קו הרכבת הקלה בגילה בשני מוקדים מרכזיים – לכל אורך ציר דב יוסף וברחוב המרגלית סמוך לפארק גילה.


קו הרכבת הקלה לגילה (הדמיה: צוות תכנית אב לתחבורה ירושלים)

קו הרכבת הקלה לגילה (הדמיה: צוות תכנית אב לתחבורה ירושלים)


בדרך דב יוסף כבר בוצעה בפועל הצרת נתיבים, כשבקרוב צפוי להיסגר נתיב תנועה אחד לכל כיוון, כך שהתנועה לאורך הציר תתבצע בשני נתיבים במקום בשלושה. העבודות ברחוב המרגלית יצאו לדרך כבר השבוע. בחברת מוריה, אשר אמונה על הפרויקט מטעם עיריית ירושלים, מציינים כי עבודות התשתית והפיתוח יימשכו כ-36 חודשים.



תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. ירושלמית

    בגילה יש כבר שני מרכזים מסחריים. שניהם קורסים, מוזנחים ומטונפים. בשניהם חנויות רפאים שנסגרו כבר לפני שנים מחוסר קונים. אז על איזה מרכז מסחרי נוסף מדובר? עוד מקום נטוש ומוזנח? גילה היא שכונה שהולכת ונעשית עניה, חרדית ומוזנחת. אין כוח קניה, ואין מודעות סביבתית או רצון לתחזק אותה – הן של העיריה והן של התושבים. כל מקום שנפתח קורס במהירות והופך לנטוש ומוזנח, אז מה הטעם?

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר