בטוח שיצליח - רונן חרזי על אלי אוחנה (צילומים: ניר קידר, פרטי)
בטוח שיצליח - רונן חרזי על אלי אוחנה (צילומים: ניר קידר, פרטי)

רונן חרזי: "ביחד עם אלי בית"ר תחזור להיאבק על תארים"

חלוץ העבר, שהיה ביחד עם אוחנה שותף לחוד הקטלני של שנות ה-90, מוסיף: "המהלך מראה על רצינות גדולה של אלי טביב"

פורסם בתאריך: 17.5.17 10:18

חזרתו הצפויה של אלי אוחנה לבית"ר מעוררת רגשות רבים בקרב אנשי ואוהדי הקבוצה, כשכולם מחכים בציפייה גדולה לחתימה הרשמית ולתחילתו של עידן חדש.

כזכור, בתחילת השבוע התבטא ב"כל העיר" המאסטרו אורי מלמיליאן בנושא ואמר "החזרה של אלי אוחנה לבית"ר היא מהלך ענק". ומתברר שהוא ממש לא היחיד שחושב כך.

 

רונן חרזי, שחקן עבר נוסף ששיתף פעולה עם אוחנה בתחילת שנות ה90, מוסיף כי "החזרה של אלי בהחלט תעזור לבית"ר מבחינת הזהות, ולא משנה בכלל מה התפקיד שלו. אלי יחבר בחזרה את האוהדים למועדון. הקהל אוהב אותו, השחקנים מכבדים אותו ולכן הוא יוכל רק לתרום".

חרזי מוסיף יתרון נוסף בחזרתו של אוחנה, והוא כוח המשיכה שלו. "כששחקנים ישבו מול אלי, המשא ומתן יהפוך לקל יותר. כולם ירצו לבוא ולשחק תחתיו. החזרה שלו מראה על רצינות גדולה של טביב. ביחד עם אלי בית"ר תחזור להיאבק על תארים. אני באופן אישי מאחל לו הצלחה מכל הלב ואני בטוח שתהיה הצלחה".

עם כל הכבוד לשחקני העבר, ויש הרבה כבוד, נדמה שההתרגשות שלהם היא רק קצה הקרחון. את ההתלהבות הגדולה מהמלך מראים אוהדי בית"ר, שאף כיבדו את הסמל הגדול בקריאות עידוד רמות במשחק נגד הפועל באר שבע ביום שני ובשלטי ענק שאומרים "המלך חוזר".

אלעד עמדי, מגיש תכנית הרדיו "התכנית של עמדינה" ברדיו ירושלים ואוהד מסור, אומר כי "אלי אוחנה הוא האיש הנכון בזמן הנכון. הוא יחזיר את הרוח הבית"רית האמיתית וגם את ההתרגשות בקרב האוהדים. אלי אוחנה הוא גדול שחקני הכדורגל הישראלים בכל הזמנים, ואם הוא בחר לחזור לבית"ר ולוותר על הלוקסוס אותו הוא חי כפרשן ספורט, זה אומר מבחינתי, וחייב לומר גם לכולם לדעתי, שהאיש הענק הזה יביא איתו משהו שאין לאף אחר. אני בטוח שהוא יביא שחקנים טובים, יחזיר את האמון של הקהל לסמל של בית"ר, יחזיר את החדווה, האהבה והחיבור לסמל הבית"רי. בקיצור, יש למה לצפות".

עו"ד אריאל גבאי, יו"ר עמותת האוהדים של בית"ר, מוסיף ש"מגיע כל הכבוד לאלי טביב על המהלך הזה. אלי אוחנה הוא דמות שנחוצה למערכת כמו בית"ר. אני חושב שאוחנה זה בית"ר ובית"ר זה אוחנה. אני בטוח שדברים ייראו אחרת עכשיו. אלי יודע איפה נקודות התורפה הבעייתיות ביותר מבחינת המערכת והוא יודע מה צריך לעשות כדי להחזיר את בית"ר לגדולה. הוא דמות והוא יסייע לפתור את הבעיות בין הקהל והוא ימתג מחדש את המועדון. הוא דמות מפויסת שמקובלת מאוד בנוף הירושלמי ואין לי ספק שהוא יתרום המון לבית"ר גם ביחסים עם ראש העיר וגם ביחסים מול ההתאחדות לכדורגל".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר