רוני לוי, אוהדי בית"ר (צילום: ניר קידר)
רוני לוי (צילומים: ניר קידר)

דעה | פותחים דף חדש? רוני לוי כאן, גם אם האוהדים לא אוהבים זאת

המאמן נשאר לעונה נוספת, למרות שברור לכולם שהוא ברירת מחדל ויש לשים בצד את האגו והמחאות

פורסם בתאריך: 23.7.20 09:59

עונה חדשה, אנרגיות חדשות, אבל עולם כמנהגו נוהג. שוב קומץ, שוב מחאה ושוב לא שקט בגזרת בית״ר. כמה חבר׳ה צעירים שקוראים לעצמם אוהדים, רוצים לנהל את המועדון, להכתיב להנהלה את הצעדים ולפגוע בכל מי שעומד בדרכם. הפעם זה תורו של רוני לוי לספוג , כשהאוהדים הגיעו ארבע פעמים בשבוע האחרון לביתו של רוני לוי. זה בטח לא המקום ובטח לא הדרך.

התנהגות פסולה כזו, פוגעת בקבוצה ומכניסה את כל המערכת ללחץ מיותר, דווקא בזמן של בנייה מחדש וטעינת אנרגיות לקראת האתגרים העומדים בפני הקבוצה, להתחזק במקומות הנכונים, לחבר את כל חלקי הפאזל ולהצליח באירופה. בחלומי, אני מברך כאן את בית״ר בעוד כמה חודשים, על ההעפלה ההיסטורית לשלב הבתים של הליגה האירופית. בפועל – קשה לי לראות את זה קורה. כל ״הגדולות״ כבר היו שם ואפילו מכבי פתח תקווה, רק בית״ר מסרבת להתבגר.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת5"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


מהרגע שבו החליט משה חוגג על השארתו של רוני לוי, עם כל השיקולים הכלכליים והמקצועיים הנלווים לכך, צריכים האוהדים לקבל זאת בהבנה, להניח לדעתם המקצועית בצד (בואו, לא אתם משלמים את המשכורות), לעשות את תפקידם כאוהדים, לעודד ולדחוף את הקבוצה לעבר עונה טובה יותר מקודמתה.

שום דבר טוב לא ייצא מהמחאה הזו – זה לא שמשה חוגג ישתכנע ויתקפל, אלא סביר להניח שהמאמן המנוסה לא ירים ידיים מול קריאות של כמה עשרות מול הבית. הסיפור הזה לא נעים לאף אחד, ומזכיר לי ימים אפלים ועצובים בהם ״אוהדים״ עמדו עם מגאפון וקיללו מחוץ לבית של היושב ראש לשעבר איציק קורנפיין. איך זה נגמר בסוף כולם יודעים.

המחאה כנגד לוי, מקורה בסגנון ההגנתי של הקבוצה ובהתבטאויות שלו אחרי משחקים. לגבי הסגנון, חובת ההוכחה תהיה על המאמן וכפי שבעל הבית כבר הבהיר לו , הוא לא יקבל עונה משעממת נוספת. קואץ' רוני, יהנה מסגל מלא ובריא ואני מעריך שגם הוא עצמו ירצה לשפר את התדמית הבעייתית, לפיה הקבוצות שלו משחקות ״טקטי״ ומסוגר. יש לי תחושה חזקה ביותר שבית״ר, מודל 20-21, תשחק התקפי ותכבוש יותר שערים.

נושא התבטאויותיו של רוני לוי, כבר מוצה בשיחה בארבע עיניים בינו לבין משה חוגג, שיחה שתוכנה יצא לכלי התקשורת ביוזמתו של הבוס וגם אם רוני לוי לא ישנה את אופיו הנוקשה- מתנשא (תלוי איך אתם מסתכלים על זה), הוא ודאי יקפיד יותר בלשונו בראיונות הבאים.


מעוז צור (צילום: מיכל ציפורי)

מעוז צור (צילום: מיכל ציפורי)


אני יכול להבין את האכזבה מההחלטה להשאיר את רוני לוי, אבל כרגע זה המצב ועם זה צריך לצאת למלחמה.

בלי האוהדים מאחוריה, לא רק פיזית במגרשים, אלא גם באווירה הכללית ברחוב, לבית״ר אין סיכוי. נטולת תמיכה, היא תהיה חלשה יותר, מנטלית ומקצועית. עדיין לא ראיתי קבוצה שרצה בצמרת עם מורל ברצפה ומאמן מנודה. זה הזמן לשים את האגו בצד, ואת הלב בבית״ר.

צריך לזכור, רוני לוי עדיין מהמאמנים המעוטרים והמנוסים בישראל, נכון שבעיני רבים הוא נכשל בעונה שעברה (למרות המקום ה-3), אבל אחרי שקיבל את האשראי המחודש מהבעלים, הוא ראוי לקבל עוד הזדמנות גם מהקהל, ולא להתחיל עונה חדשה באווירה עוינת.



תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר