משה חוגג, מיץ' גולדהאר (צילומים: האתר הרשמי של בית"ר ירושלים, שרון בוקוב)
משה חוגג, מיץ' גולדהאר (צילומים: האתר הרשמי של בית"ר ירושלים, שרון בוקוב)

דעה | הכוונות טובות, הביצוע פחות: חוגג, צא ולמד ממיץ' גולדהאר

בניהול אין פשרות. אם חוגג רוצה לעשות את הצעד הבא ולשדרג את יכולות הניהול של בית"ר הוא צריך לצרף אנשי ניהול ומקצוע מחו"ל בדומה למה שנעשה בקרית שלום

פורסם בתאריך: 3.3.21 14:06

כשמיץ' גולדהאר הגיע למכבי ת"א הוא בא עם השקפת עולם אירופאית, ניהול אמריקאי וזהות ישראלית. בניהול האמריקאי יש דגש גדול על נהלים אבל לא רק. חווית העובדים והלקוחות היא חלק בלתי נפרד מהאג'נדה של כל חברה עסקית וגולדהאר שאף וכיוון לשם.

עוד לפני שהחל לקטוף תארים הוא חיזק את המותג שנקרא מכבי ת"א. השחקנים קיבלו מעטפת חמה, מקצועית ומקצוענית והקהל קיבל הבנה שיש מי שיושב על ההגה, משם הגיע הביטחון שלהם שגם אם משהו לא עובד, יש מספיק אנשים שאמונים על הנושא והוא יגיע לידי פתרון וההצלחה היא עניין של זמן.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


בעלי מכבי הבין את החולי בתרבות הישראלית, זאת שהמוטו שלה הוא "יהיה בסדר" ו"שמור לי ואשמור לך". הוא לקח בחשבון שאם הוא רוצה ניהול נקי ומקצועי הוא צריך להביא אנשים מבחוץ וכך עשה. עם זאת, הוא שמר בכל שכבת ניהול מקום לצד ה"ישראלי" כדי לשמור על הזהות ולתת לקהל האוהדים תחושה ביתית. הוא בנה מכונה משומנת ובדיוק בגלל זה כולם יכולים ללכת ואחרים לבוא, ועדיין הכל ידפוק כמו שצריך. מכבי ת"א כיום היא המועדון הכי מקצועני בארץ ולא פלא שהתוצאות בהתאם.

כשמשה חוגג הגיע לבית"ר ירושלים הכיוון שלו היה נכון. הוא רצה לחזק את המותג ולמנף את הפוטנציאל של המועדון שעל הנייר מחזיק במספר האוהדים הגדול במדינה, אבל הוא לא הבין את מה שגולדהאר כן. חוגג טיפל במעטפת אבל לא הגיע עדיין לעיקר. הוא הקים מועדון אוהדים, חנות מזכרות, טיפל במתחם האימונים אבל פספס בכל הקשור לתשתיות מנהלתיות ומקצועיות, הכוונות היו נכונות, הביצוע, פחות.

עם כל הכבוד לרצון להשאיר את המועדון אותנטי, ישראלי ו"ירושלמי" חוגג חיD7ב להבין שזה מתנגש עם הרצון להתקדם ולהיות מועדון שהופך את ההצלחה למסורת. במוקדם או במאוחר יבין חוגג שכדי להיות בשורה אחת עם מכבי ת"א, מכבי חיפה והפועל באר שבע הוא חייב לייבא כוחות מחו"ל, כאלו שישנו סדרי עולם, שלא יהיו להם סנטימנטים לאף אחד ולא יעשו חשבון לשמות. הוא צריך בעלי תפקידים במקביל לאוחנה וברוש שיביאו רוח חדשה וסדר יום עם ניחוח אירופאי וסטנדרטים אמריקאים. בנוסף, הוא חייב לאמץ את ההתנהלות של מיץ'  ודומיו בצמרת ולשמור על ממלכתיות. זה בסדר להישאר קרוב לדשא, קרוב לשחקנים ולנסות לשמור על קו גובה העיניים עם הקהל, אבל המינון חייב להיות כזה שמאפשר למועדון להיבנות נכון ובשקט.

בכל הקשור לצד המקצועי, נראה שזה מתחיל להתחבר ובית"ר מגלה שיפור מקצועי לאחרונה והתקרבה לפלייאוף. הרכש מרקו ינקוביץ' מתחיל להראות סימנים של בינגו ומתאוסיניו מצית פה ושם את הדמיון. אך עוד לפניהם עידן ורד, הקפטן חוזר להיות המנוע של הקבוצה, הן מבחינת יכולת על הדשא והן בכל הקשור לצד המנטלי, הוא נלחם וזה מדבק. הקבוצה מתחילה להראות סימנים של אופי ואם תמשיך עם רוח הלחימה מהמשחקים האחרונים, גם ניצחון על המכונה המשומנת מת"א בא בחשבון.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת2"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר"[email protected]


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר