יהלום בבית וגן - יוסי בניון (צילום: ניר קידר)
יהלום בבית וגן - יוסי בניון (צילום: ניר קידר)

בית"ר באקסטזה: "זו הגשמת חלום לשחק עם אישיות כמו בניון"

הסיכום של בניון בבית"ר הכניס את המועדון לטירוף. שחקן בקבוצה מוסיף כי "הוא מודל לחיקוי". והאוהדים? הם בטוחים ש"זו ההחתמה הכי גדולה בתקופה של אלי טביב"

פורסם בתאריך: 20.6.17 12:22

שחקני בית"ר, שנמצאים במחנה אימון של הקבוצה בהונגריה, קיבלו בהתרגשות גדולה את הידיעה על צירופו של יוסי בניון – הרכש הנוצץ החדש – לקבוצה.

 

"זו הגשמת חלום עבורי לשחק לצד אישיות כמו יוסי בניון", מדגיש אחד משחקני הקבוצה בשיחה עם "כל העיר" ומוסיף ש"הוא השראה ומודל לחיקוי ואני יותר משמח שאוכל ללמוד ממנו ולשתף איתו פעולה".

כזכור, אתמול סיכם בניון בבית"ר לשנה הקרובה בשכר שמוערך בכ־150 אלף דולר. מיד לאחר הודעת הסיכום, בניון נמצא בחופשה משפחתית ביוון ויחתום על החוזה עם שובו ארצה, אוהדי בית"ר יצאו מגדרם והציפו את הרשתות החברתיות בברכות נרגשות.

"ההגעה של בניון תעורר את הקהל ואפשר היה לראות את זה לפי מה שקרה ברשת מיד לאחר ההודעה על הסיכום", מציין שחקן נוסף בבית"ר. "הרי לא כל יום מגיע שחקן בסדר גודל שלו למועדון. הוא אחד האנשים היותר מעניינים בכדורגל הישראלי. הוא יתרום לנו המון מבחינת הניסיון והאיכויות שיש לו".

כאמור, לא רק שחקני בית"ר נרגשים משיתוף הפעולה הצפוי עם היהלום החדש. בקרב אוהדי הקבוצה ישנה התרגשות עצומה לקראת המפגש עם מי שהיה במשך שנים מושא הערצה למרות שלא לבש את החולצה הצהובה עם סמל המנורה.

"יוסי הוא מנהיג, תותח על, וזה כבוד גדול לבית"ר שהוא בחר בנו", מציין שלומי, אוהד מוכר מהיציע המזרחי ומוסיף ש"השנה הוא יקבל את הכבוד שלו הוא ראוי ושהוא לא קיבל בשנתיים האחרונות. אני בטוח שביחד איתו בית"ר תעשה את הקפיצה המיוחלת".

אבי חמו, ממקימי ארגון האוהדים "שער האריות" ביציע המערבי, מוסיף: "אני מתרגש מאוד. לדעתי זו ההחתמה הכי גדולה בתקופה של אלי טביב. מגיעה מילה טובה גם לאלי אוחנה, שעושה עבודה מדהימה בינתיים. יוסי הוא דמות, שחקן גדול שיכול להביא איתו איכויות אחרות. הוא מנהיג ויש לו ניסיון רב. הסיכום איתו ייצר התלהבות גדולה בקרב האוהדים וכולם מחכים לראות אותו באימון. אני חושב שעבורו זה היה פספוס גדול אם הוא היה מסיים קריירה בלי לשחק בבית"ר ואני שמח שזה קורה. אין לי ספק שהוא יצליח".

"ההגעה של יוסי גרמה לאוהדים הרדומים להתעורר", מוסיף אסף זיגדון, אוהד נוסף של הקבוצה. "השילוב שלו ביחד עם אוחנה יוצרת באז ענק וחיובי מאוד סביב בית"ר. גם מבחינה מקצועית הוא יוסיף הרבה מאוד. כל הכבוד לאלי אוחנה שטביעת האצבע שלו מורגשת פה מאוד".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר