עומרי אלטמן, משה חוגג (צילומים: ניר קידר, שרון בוקוב)
עומרי אלטמן, משה חוגג (צילומים: ניר קידר, שרון בוקוב)

דעה | חוגג, לתשומת ליבך – שלא יהיו חגיגות אדומות ברחוב בן סירא

בית”ר הנוכחית נראית יותר מחויבת באימונים ובמשחקי האימון, אבל רמת הזרים הקיימים נמוכה פרט ליאנקוביץ' ולא ברור מה שווים החדשים. כדי לא להיאבק בתחתית, הסגל הישראלי זקוק לחיזוק מיידי, למשל עומרי אלטמן

פורסם בתאריך: 25.7.21 23:47

מחנה האימון באוסטריה חשף אותנו לבעיות הרבות בסגל של בית”ר, זאת למרות משחק יחסית מעודד בשישי שעבר נגד קבוצה חזקה כמו רוסטוב שהסתיים בהפסד צמוד של 1:0. אך אז הגיע המשחק מול קבוצה הונגרית אלמונית מהליגה השנייה שניצחה את מה שנשאר מבית”ר 0:2. התחושה העיקרית בקרב האוהדים היא דאגה מהעתיד לבוא לנוכח היכולת הדלה במשחקי האימון. נדמה שמאמצי הרכש מתמקדים אך ורק בזרים, בעוד הסגל הישראלי העומד לרשות ארווין קומאן הוא חלש וקצר. אני חושב שלא הכי חכם לבנות סגל שתלוי בעיקר בתרומת הזרים. כל זר שטרם שיחק בארץ מגיע כהימור, ועל מנת להצליח בשיטה זאת צריך שלכל הפחות ארבעה מתוך שישה הזרים יהיו מעל הליגה.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


 

נכון לעכשיו יש בסגל שישה זרים, ואם נוציא מהמשוואה את אדווין גיאסי וריצ'מונד בואצ'י הרכש החדש שעדיין לא ידוע מה הם מסוגלים לתרום, נשארנו עם יאנקוביץ’, מתאוסיניו, אוקמפוס ופלייטר. יאנקו שחקן מעולה וקונצנזוס בקרב הקהל, שאר הזרים לא רק שהם לא מעל הליגה, אלא במקרה הטוב ברמה של הליגה. כולי תקווה שחוגג יחליט לחזק גם את מצבת השחקנים הישראלים. בשוק יש שחקנים מוכחים כמו עמרי אלטמן או גיא מלמד שיכולים לשדרג את בית”ר שזקוקה באופן נואש לרכש איכותי כדי לא להיאבק בתחתית.

בנוסף, אני מקווה שחוגג ילמד מטעויות העבר ויפנים שאת הקבוצה מתחילים לבנות מההגנה ולא להיפך. אוראל דגני הוא הבלם היחיד בסגל ששיחק בליגת העל והקבוצה צריכה בלם בכיר נוסף. אורן ביטון, המגן המחליף לצד שמאל, נמצא אחרי עונה חלשה ובצד ימין אנו נתונים לחסדיהם של אוקמפוס הלא יציב ועמית כהן שהיה חלק מחוליית הגנה שירדה ליגה.

הפציעות של מיכאל אוחנה שנעדר ממחנה האימון פוגעות בהכנה לקראת העונה הבאה, במיוחד כשקומאן בנה עליו. התפוקה הדלה שלו בפרק הזמן שעבר מאז הוחתם היא סיבה מספקת להגיד שמבחינתי הוא הרכש הכושל ביותר בשנים האחרונות בבית”ר: המחיר היקר, הפציעות, ההיעדרויות, הפחד ממשחק פיזי, התפוקה הדלה ומעל הכל – העובדה שעזב מוקדם את האצטדיון לאחר שהוחלף בשנה שעברה מול אשדוד, מעידות שלא זה השחקן אליו פיללנו.

נשארתי עם התקווה שחוגג יחזק את הקבוצה בהקדם בשחקנים שיכולים לעזור מקצועית, כי הזמן חולף ונשארנו עם סגל דליל שעלול להפוך את בית”ר לקבוצת תחתית.

אני מנסה למצוא נקודות להתעודד מהן במשחקי האימון נגד רוסטוב ונגד הקבוצה ההונגרית מהליגה השנייה ומצאתי שתיים כאלה: הראשונה, משחק הלחץ של בית”ר. אפשר לקוות שקומאן יצליח להנחיל לשחקנים יסודות הגנה בסיסיים שחסרים להם. השנייה, זו כנראה תהיה קבוצה מחויבת יותר מזו של השנה שעברה. אני מעריך שהצעירים ייקחו את ההזדמנות בשתי ידיים.

בסוף החודש מתחילים משחקי גביע הטוטו. אומנם בשנים רגילות זה לא היה אירוע כזה מעניין, אבל השנה המשחק הפותח הוא הדרבי ירושלמי אחרי 21 שנה – גאוות העיר על הפרק, סבלנו ועוד נסבול הרבה מבית”ר לאורך שנותינו, אבל אני פשוט לא מוכן נפשית לחגיגות אדומות ברחוב בן סירא על חשבוננו.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר" [email protected]


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר