אוהדי בית"ר, ארווין קומאן (צילומים: אורן בן חקון)
אוהדי בית"ר, ארווין קומאן (צילומים: אורן בן חקון)

דעה | תבוסתנות לשמה: הכדורגל הנסוג של קומאן מדרדר את בית"ר

ארווין קומאן משדר לשחקניו פחדנות בכך שהוא משחק כדורגל שמרני, ולא מפתיע שהקבוצה מפסידה פעם אחר פעם בדקות האחרונות. וגם: יש להילחם בכל הכוח בארגון הלה פמיליה ולא לתת להם להרדים את כולם עד שהנושא ישכח

פורסם בתאריך: 3.11.21 23:24

בית”ר סופרת כבר ארבעה הפסדים, ושלושה משחקים שבהם ספגה הקבוצה שער בדקה ה-90.
צמד המילים “חוסר מזל” נשמעו הרבה לאחרונה בסביבת בית וגן, אבל זה לא אחראי לייחס את התוצאות למזל.
הסיבות להפסדים רבות, ובכל פעם יש את את אותה הבעיה – בית”ר פשוט הולכת אחורה. כך היה מול קרית שמונה וכך גם היה נגד הפועל תל אביב.

אמנם במשחק נגד נוף הגליל בית"ר ספגה מכה קשה, כשתמיר עדי הורחק בדקה החמישית, אך בעשר הדקות שלאחר ההרחקה בית”ר שלטה ואף הגיעה למצב מסוכן. אלא שאז החליט המאמן ארווין קומאן להחליף את ירדן שועה באוראל דגני וזאת במקום להוציא את ביטון או גרצ’קין, ובכך בית”ר ויתרה למעשה על משחק ההתקפה. מאותו הרגע בית”ר הלכה לאחור ובקושי עברה את החצי, ובכדי להשלים את המערך ההגנתי הנסוג וההגנתי – הוחלף גם עוזיאל פרדו ההתקפי במגן עמית הרמן.
בית”ר היתה יכולה לצאת קדימה ולסכן יותר את שערה של נוף הגליל, אך התבוסתנות שמשדר קומאן משחק אחר משחק מחלחלת לשחקניו.
הבחירה של קומאן לבצע חילופים הגנתיים מדי ולא לעבור את החצי נגד נוף הגליל, היא זו שהביאה על בית”ר שוב את השער העצמי האומלל של דגני עמוק בתוך תוספת הזמן, כאמור בפעם השלישית העונה.
בסגנון התבוסתני של המאמן ההולנדי המשחק נסוג הביאו את בית”ר למצב שלאחר שמונה מחזורים היא ממוקמת במקום ה-11, עם ארבעה הפסדים ושמונה נקודות בלבד. היא הייתה צריכה ויכלה להיות עם יותר נקודות ובוודאי להיראות טוב יותר.
כשלקבוצה אין כושר ליותר מ-60 דקות זה לא חוסר מזל, אלא עבודה רעה של מאמן הכושר של הקבוצה.
מישהו צריך לתת על כך את הדעת. אף אחד לא לוקח אחריות במועדון על ההופעות המביכות, שאנחנו רואים השנה. בית”ר מתבזה פעם אחר פעם על כר הדשא – המשחק הנסוג וההגנתי של קומאן לא יוביל את הקבוצה לשום מקום. כשבשלושה משחקים הקבוצה סופגת שער בדקות הקריטיות, זה מראה על כמה הדי.אן.איי של בית”ר הפך להיות לוזרי.
ואי אפשר בלי להזכיר את הבדיחה שעשו “המורחקים” מהארגון הידוע לשמצה לה פמיליה ממערך האבטחה, כשהצליחו להיכנס למשחק בזמן שהמאבטחים היו אמורים למנוע את כניסתם. המאבק הוא קריטי.
דרך הפעולה של הלה פמיליה בעיתות משבר הוא כזה – להרדים את השטח, לגרום לכולם לשכוח עד כמה הם אלימים וגזענים, עד הנזק הבא שהם יגרמו למועדון. הרגעת השטח והרדמתו משרתת אך ורק את הארגון הסורר.
החזרה שלהם לטדי זה רק עניין של זמן, הם לא יתנו לאף ארגון חדש להיכנס לוואקום שנוצר ולייצר אלטרנטיבה.
שלושה משחקי חוץ ללא קהל ו-50 אלף שקל קנס זה מה שנגזר על המועדון על ידי בית הדין של ההתאחדות לכדורגל. הרוב המוחלט של הקהל קיבל עונש בגלל שאוהדים הוכו על ידי לה פמיליה ביציע כי עודדו את הקבוצה. הגיע הזמן להילחם בהחלטות האלה שהן אגרוף בפרצוף של אלה שנלחמים בפורעים, ופרס לאותם עבריינים. עבר זמנו של בית הדין של ההתאחדות.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר