יוסי מזרחי (צילום: אורן בן חקון)
יוסי מזרחי (צילום: אורן בן חקון)

דעה | ברירת מחדל טובה

בסיטואציה הנוכחית יוסי מזרחי הוא המאמן הנכון

פורסם בתאריך: 16.12.21 23:06

בסיטואציה הנוכחית שבה בית”ר נמצאת, יוסי מזרחי הוא האיש הכי נכון. מבחינה כלכלית, המשבר שבו נמצאת הקבוצה היא ככל הנראה לא יכולה להרשות לעצמה מאמן בעל שם, בטח כשיש לה אופציה חלופית טובה מתוך המועדון כמו מזרחי. היא מקבלת מאמן שגם עונה על דרישות השכר המתאימות לתקופה זו וגם אחד שיודע להוציא משחקניו הרבה בתקופת מעבר.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר בזמן אמת"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר" [email protected]


שלא תטעו, הייתי שמח אם היה מגיע לבית וגן למשל חיים סילבס, מאמן שנמצא במגמת עליה, צעיר שיש לו גם ניסיון, אבל במצב הנוכחי הפתרון הנכון הוא יוסי מזרחי, בית”רי בכל רמ”ח איבריו.

המאמן הוותיק יכניס לשחקנים את מה שהם צריכים – נשמה, אדרנלין ומוטיבציה אין סוף. יש לו גם טקטיקה ויכולת הבנה גבוהה בכדורגל, אבל כרגע יותר חשוב לתת להם זריקת עידוד וביטחון לו הם זקוקים אפילו על חשבון טקטיקה. יוסי ברירת מחדל, אבל כזאת שהיא טובה.

ליוסי יש מטרה אחת עיקרית – להשאיר את הקבוצה ליגה. הוא צריך לעשות את זה תוך כדי שהקבוצה תעבור כנראה בעלות והוא צריך להכין את הקרקע לקראת העונה הבאה. אם יצליח גם על הדרך לשלב שחקנים שגדלו במועודן ונמצאים בסגל או מקבוצת הנוער אז בכלל מבורך.

מבחינה ניהולית, בית”ר צריכה לעבור בעלות, בתקווה שכמה שיותר מהר, כדי להתכונן לעונה הבאה וזאת מבלי להסתבך במאבקי ירידה. המשימה של הבעלים החדשים, אם וכאשר יהיו בקרוב (כפי שהכיוון מראה) הוא לשקם את המועדון מהרבה בחינות: מקצועית, כלכלית, שיקום מחלקת הנוער ואיחוי הקרעים בקהל. אבל עד שזה יקרה הפוקוס יהיה בהשארת הקבוצה ליגה, כי העונה הזאת גמורה.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר