יוסי אבוקסיס, ירדן שועה (צילומים: אורן בן חקון)
יוסי אבוקסיס, ירדן שועה (צילומים: אורן בן חקון)

דעה | ילד הולך לאיבוד: באופן מפתיע – ירדן שועה לא פוגע תחת אבוקסיס

הדבר הכי טוב שהיה אמור לקרות לחלוץ הוא השידוך המחודש עם אבוקסיס. אבל דווקא תחת המאמן שאצלו הוא פרץ, שועה לא ממריא - מה שמתסכל את השניים עוד יותר - כל זה דווקא בזמן שבית"ר חייבת את החלוץ שלה חד

פורסם בתאריך: 10.3.22 00:13

יוסי אבוקסיס מרגיש לאחרונה כמו אותו בחור שפוגש את חבר הילדות שלו אחרי 20 שנה, ומוצא שאין להם שום שפה משותפת. הוא מסתכל בתסכול על ירדן שועה, הילד שטיפח והקפיץ לו את הקריירה בבני יהודה, הולך ונעלם.
אבוקסיס לא מצליח להשפיע עליו, ומתמלא תסכול. במשחק האחרון זה נגמר בחילוף בדקה ה-65, נגד מכבי חיפה הוא כנראה ישלם את המחיר ויפתח על הספסל. וזה מבאס, כי על פניו, אחד הדברים הכי טובים שקרו עם הגעת יוסי אבוקסיס לבית״ר ירושלים, היה החיבור המחודש עם ירדן שועה. היה מי ששאב עידוד מהעובדה שבאותה תקופה החלוץ הצעיר הראה סימנים של רצון אמיתי לשינוי, יודעי דבר ידעו לספר על מוטיבציית שיא באימונים, ׳גישה חדשה׳ וירדן שועה חדש, אבל בפועל זה החזיק לא יותר מחודש-חודשיים, עד שהמפלצת הפנימית חזרה לתעתע בו.

ירדן שועה לא מתאפק, על המגרש ומחוצה לו. אפשר לראות אותו מדי משחק ומשחק ״מאבד את זה״, מתעסק בכל דבר חוץ מכדורגל, חוטף כרטיסים צהובים שטותיים, נכנס בשחקני יריב ללא כדור, ולא פעם מסתכן בהרחקה. לפעמים זה הולך לו, לפעמים פחות, אבל העיסוק התמידי של שועה בכל מה שמסביב מונע ממנו לקחת את הכישרון שנתן לו האל צעד אחד קדימה.
חבל, כי לשועה היו ועדיין יש את כל הסיבות להצליח. הודות להבלחות שלו על כר הדשא, הוא מקבל חיבוק עוטף בבית״ר למרות הסגנון הבעייתי, המאמן שתחתיו פרץ הגיע במפתיע, והקבוצה כולה משחקת עליו. אבל שועה משחק את המשחק שלו, סופר כבר 12 משחקים ללא שער או בישול (נתון אומלל עבור שחקן התקפה כמוהו) ואבוקסיס לא מזהה את השחקן הצעיר שאימלל את היריבות וחורר רשתות כששיתפו פעולה בבני יהודה.
עוד שחקן שלא מזכיר את עצמו לאחרונה הוא איתמר ניצן. השוער זכה למחמאות מקיר לקיר והפך לאהוב הקהל בזכות היכולת היציבה והטובה שהציג על המגרש.
אחרי שנים בעייתיות בעמדת השער, עם שוערים שקיבלו קרדיט נרחב ואיכזבו, בראשם בוריס קליימן – ניצן השתלט על העמדה. הוא הוכיח במהלך התקופה שהוא הרבה יותר מעוד שחקן, והאישיות שלו התגלתה בראיונות הרבים ובמנהיגות שהפגין.
לאור זאת, מפתיע לראות את החולשה שהוא מציג בשנה האחרונה ובייחוד בחודשים האחרונים – האם מדובר בירידה על רקע מקצועי או שמא זה הלחץ שחלחל או שאולי מדובר בעניינים אישיים אחרים? כך או אחרת, בית״ר חייבת את השוער שלה בשיאו בפלייאוף התחתון, אם יש לה שאיפות להישאר בליגה.
המאבק הזה לא יהיה פשוט, וכנראה עד השנייה האחרונה. החזרה של מכבי פתח תקווה לחיים גרמה לתחתית לבעבע עוד יותר, וכל משחק עכשיו הוא מלחמת עולם.
לצערי הסגל של בית״ר חסר איכות, אבל בעיקר לחוץ ומבולבל, למרות הניסיונות של המאמן הכריזמטי לעשות סדר בבלאגן.



תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר