יוסי אבוקסיס, אוהדי בית"ר (צילומים: אורן בן חקון)
יוסי אבוקסיס, אוהדי בית"ר (צילומים: אורן בן חקון)

דעה | אופטימיות: היתרונות של בית”ר עם פתיחת הפלייאוף התחתון ישאירו אותה

למזלה של בית”ר, יש לה את אבוקסיס שעשה סדר בבלאגן ונראה כמו יתרון על פני יתר הקבוצות בתחתית, וביחד עם הקהל זהו המפתח להישארות. וגם - העמותה יוצאת לדרך, אך כבר באופן פעולתה, מעלה תהיות באשר להצלחתה

פורסם בתאריך: 17.3.22 11:01

אם בית”ר יצאה מאוכזבת לאחר ההפסד למכבי חיפה ביום שני, נראה שמשהו טוב עובר על הקבוצה. העונה, בית”ר וחיפה לא באותה הליגה, אבל במשחק האחרון חניכיו של אבוקסיס בהחלט היו ראויים ליותר מהפסד. כעת, בית”ר נכנסת ל"ליגה שלה" בפלייאוף התחתון, ויוסי אבוקסיס יצטרך ללכת עם השחקנים שלא יגרמו לאיבוד נקודות יקרות, שיובילו לירידת ליגה. ישנם שחקנים שהנזק שלהם עולה על התועלת. אופיר קריאף הוא אחד מהם. הקפטן לא שקט במשחק שלו, ולראיה הכרטיס הצהוב המיותר בדקה החמישית נגד מכבי חיפה, מה שאילץ אותו להיות רך במאבק מול אבו פאני שהוביל לשער שהכריע את המשחק. מעבר למשחק נגד חיפה, קריאף עלה לבית”ר בלא מעט נקודות השנה. אבוקסיס חייב לבסס את הקישור הבית”רי על דן עזריה המפתיע ולצוות לצידו את תמיר עדי, שחייב להיות על המגרש ברגעי ההכרעה של העונה..


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר בזמן אמת"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר" [email protected]


ההגנה מתייצבת הודות ליכולת נהדרת של מחייאס ולא פחות של אוראל דגני, שמראה יציבות ומנהיגות במשחקים האחרונים. בית”ר חייבת את דגני חד כמו שהוא מראה במשחקים האחרונים. הבעיה הקשה נמצאת בעמדת המגנים – מקס גרצ’קין הלא מרשים משמאל, כשמימין אבוקסיס מתמרן בין צמד העמיתים – הרמן וכהן.
בעיה נוספת נעוצה במשחק ההתקפה. לאחר פציעתו של בואצ’י, בית”ר נותרה עם שועה ופלייטר כחלוצים, ואבוקסיס יהיה חייב לתת הזדמנות לחלוץ הזר של קבוצת הנוער אינזאגי קונה.
זריהן, רוטמן ומיכאל אוחנה אמונים על החלק היצירתי ועד כה המספרים לא טובים. בכדי לשרוד בית”ר חייבת אותם מפוקסים ונקיים מדריבלים מיותרים.
אמרו על אבוקסיס שהוא מקובע, אבל הוא מוכיח במשחקים האחרונים שזה לא נכון. הוא משנה מערכים ממשחק למשחק ותוך כדי משחק. הוא לא מפחד להחליף שלושה שחקנים בבת אחת, ומבין שיכולת ומחמאות לא יביאו להישארות.
אבוקסיס הוא כוח אדיר במאבק על ההישארות, ובנוסף אליו הכוח משמעותי ביותר מול היריבות לתחתית הוא הקהל הבית”רי, שחייב להגביר את התמיכה בקבוצה ולהגיע במספרים גדולים יותר בכדי להיות הגב של הקבוצה. המאבק יהיה כנראה עד השניה האחרונה – הקהל, השחקנים והצוות המקוצעי צריכים לעשות מאמץ עילאי בכדי לשרוד את העונה הנוכחית בליגת העל.
בעניין אחר: העמותה שקמה בימים האחרונים ויצאה לאוויר העולם מעלה שאלות ותהיות רבות.
למרות ההצהרות שהעמותה שקמה מייצגת את כלל הקהל, זו לא המציאות ויש חלקים בקהל שלא מיוצגים בעמותה, שחבריה נבחרו במחשכים. בנוסף לכך, מי שזוכה לייצוג בוועד הוא ארגון לה פמיליה הסורר. הקבוצה סוחבת חובות עתק על סך עשרות מיליוני שקלים ומוחזקת כ”בת ערובה” על ידי חוגג. הקולות שיוצאים משם כמו “נגייס ואז נחשוב מה לעשות עם הכסף” הן לא רציניים ומעלים ספקות. בכדי להראות עוצמה לבעל הבית הבא, הקהל צריך להראות זאת על ידי רכישת מנויים וכרטיסים למשחקי הקבוצה. כל תוכנית עתידית שבה תקום עמותה שתרצה לייצג את כלל הקהל תצטרך להיבחר באופן חופשי, שקוף ומסודר על ידי כלל הקהל. כל מהלך אחר ידון לכישלון.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר