קובי בן חמו (צילום: האתר הרשמי של הפועל אשקלון)
קובי בן חמו (צילום: האתר הרשמי של הפועל אשקלון)

בן חמו חתם בקטמון: "מקווה שנוביל את המועדון למקום הראוי לו"

הקשר האחורי התאושש באחרונה מפציעה שהשביתה אותו בחצי השני של העונה שעברה. מאמצים להחתים גם בלם נוסף

פורסם בתאריך: 13.7.17 12:37

בקטמון סוגרים שבוע שני של אימונים. הקצב מתחיל לעלות, ואיתו גם ההיכרות הקרובה יותר של הצוות המקצועי עם שחקני הרכש שהגיעו. משחק אימון ראשון לעונה התקיים ביום שני האחרון, שבו הפסידה קטמון 2:0 למ.ס. אשדוד.

למרות התוצאה, מי שהרשימו את הצוות בכושרם המצוין היו החלוץ הניגרי ג’ורג’ אקפביו, והבלם אורי פסו, שממשיכים את המומנטום הטוב שלהם מסוף העונה שעברה. גם שני השוערים, ברק לוי ואבירם זיאת מחליפו, היו טובים בהופעת הבכורה שלהם. מנגד, הבלם יוגב לרמן לא הרשים, והיה כבד ואיטי.

מה שמאוד בלט לעין במשחקה של קטמון היה היעדר קישור אחורי חזק. מי שפתח בהרכב בעמדה הזאת הוא הצעיר אווקה אשטה (17), ששיחק בצורה “רכה” מדי, ולו וללרמן היה חלק בספיגת שני השערים.

"אנחנו מחפשים בכל הכוח קשר אחורי, על זה הדגש כרגע", הבהיר המאמן ליאור זדה לאחר המשחק.

ואכן, בקטמון עשו מאמצים גדולים השבוע בעניין הקשר האחורי, כשביום חמישי בבוקר חתם קובי בן חמו, שחקנה של הפועל אשקלון בעונה החולפת, בקבוצה לעונה אחת.

בן חמו, חשוב לציין, עבר פציעה קשה, שהשביתה אותו בחצי השני של העונה שעברה, ובקטמון בדקו לפני החתימה שהוא התאושש ממנה. "אני שמח להצטרף למשפחת הפועל קטמון", אמר בן חמו לאתר הרשמי של הקבוצה. "כולי תקווה שנצליח ביחד להוביל את המועדון למקום הראוי לו. מחכה כבר למשחק הראשון, יאללה הפועל".

שם נוסף שנבחן בקטמון הוא של עומר צלישר מהפועל קרית שמונה, אולם בקטמון ממתינים שיקבל החלטה אם לרדת לליגה הלאומית. זדה: "צלישר מועמד, אנחנו בודקים לגביו".

מחפש רכש - ליאור זדה (צילום: ניר קידר)

מחפש רכש – ליאור זדה (צילום: ניר קידר)

 

נוסף על החיפושים אחרי קשר אחורי זדה מעוניין להחתים את הבלם דודי תירם, שהתאמן תחתיו בהפועל רמת גן בעונה שעברה, אך הבלם עדיין מתלבט אם לעזוב את רמת גן. עצם הכוונה להחתים בלם שלישי בכיר, לצד יוגב לרמן ואורי פסו שכבר חתומים, מעידה על כוונתו של זדה לשחק עם שלושה בלמים מנוסים, לפחות כאופציה. בלם רביעי, נועם חפצדי, בלם בית”ר ירושלים ונבחרת הנוער, מתאמן בקטמון ובצוות המקצועי מאוד שבעי רצון מיכולתו.

בקטמון מתחילים לגבש תקציב כללי ותקציב שחקנים. כרגע נראה כי הוא יהיה זהה למדי לתקציב שנבנה בעונה שעברה, קרי תקציב כללי של 8.3 מיליון שקלים, אם כי ההערכות הן שתקציב השחקנים יגדל ויתקרב לרף של שלושה מיליון שקלים. “כרגע התקציב זולג כלפי מעלה, ואנחנו ניישר קו בעזרת השם ובעזרת גיוסי כספים”, מציין גורם במועדון.

נתון נוסף שיודעים במועדון לומר כבר עתה הוא שהסגל יהיה קצר. גורם בקבוצה: "הסגל של קטמון ימנה 15-14 שחקנים שיכולים לשחק בהרכב ולהחליף, כל השאר יהיו ילדים עם פוטנציאל. לגבי המחליפים, יהיה שחקן אחד חזק לכל עמדה. בכל מקרה, השנה יהיה הבדל גדול בין ההרכב למחליפים. בינואר נחזק היכן שצריך".

בשבוע הקרוב תקיים הקבוצה שני משחקי אימון, האחד ביום שני נגד הפועל חדרה והשני ביום שישי הבא, 21.7, נגד הפועל רמת השרון.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר