תמיר עדי וירדן שועה (צילום: אורן בן חקון)
תמיר עדי וירדן שועה (צילום: אורן בן חקון)

דעה | קו שני: בהיעדר תפוקה מההתקפה, תמיר עדי יכול לעשות את ההבדל

שועה לא פוגע, האסלביינק מבזבז הזדמנויות ובואצ'י בכלל פצוע - כל מה שנותר לאבוקסיס הוא לקוות שתמיר עדי, שהראה כבר יכולות כיבוש, יגיח מאחור כמו שהוא יודע ויהיה הקלף המפתיע של המאמן במאבק ההישארות

פורסם בתאריך: 30.3.22 22:47

המחצית הראשונה של בית"ר במשחק האחרון נגד הפועל חיפה הייתה מהטובות של הקבוצה העונה והתוצאה הייתה צריכה להיות גבוהה יותר מאחת אפס לטובת חניכיו של אבוקסיס. לאחר החילוף הכפוי של אוחנה אי שם בדקה ה-60 בית"ר הלכה לאחור וספגה את השוויון ובמזל המשחק הסתיים רק בתיקו. זו תוצאה מאכזבת שמשאירה את בית"ר רק נקודה אחת בלבד מעל הקו האדום והלחץ רק גובר.
תחת אבוקסיס רואים את השיפור שחל בהגנה ואת השיפור אפשר לייחס ליציבות של דגני ולשילוב הטוב עם הבלם ג’’וסאה מחיאס בחלק האחורי.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר בזמן אמת"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר" [email protected]


יש בעיה אחת מרכזית שעד כה אבוקסיס לא הצליח לפתור וזו התרומה הדלה של החלק ההתקפי. במצב בו פלייטר האסלביינק ממשיך לשחק ולבזבז הזדמנויות, שועה לא כובש ובואצ’י פצוע, אבוקסיס חייב לתת הזדמנות לשחקנים אחרים (הייתי שמח אם רוי דוגה או אינזאגי קונה מהנוער היו מקבלים), כי המצב הזה לא יכול להמשך וזה יכול לעלות לבית"ר בירידת ליגה.
אך מי שכן יכול לתת לבית"ר תפוקה בכל מה שקשור לחלק ההתקפי הוא תמיר עדי. כשהחלוצים לא פוגעים, העזרה צריכה להגיע משחקנים המגיעים מקו שני כדוגמת עדי. עד כה הקשר המגוון הציג ניצוצות והברקות לצד חוסר יציבות, נע בין הרכב לספסל ושבתווך נפצע ונעדר, ולא הצליח להראות את היכולות שלו לאורך זמן.
אם בית"ר רוצה לסכן יותר את השער וגם להבקיע, עדי חייב להיות יותר מעורב בהתקפה ולהיות הרבה יותר קרוב לשער, כי יש לו את היכולות לכך. אין ספק שהצהובים שחורים זקוקים לאיכויות שלו לקראת רגעי ההכרעה של העונה כדי לחפות על ההתקפה הדלה.
קצת מספרים על עדי: במדד של מסירות מדויקות הוא עם 81.8 אחוזי הצלחה כשרק 68.7 אחוזים מהם היו מסירות מקדמות, ועם 64.8 אחוזי הצלחה בדריבלים ובנוסף ו-42.8 אחוזי הצלחה במסירות מפתח- פרמטרים שהוא חייב לשפר בכדי לתרום יותר התקפית.
למרות זאת, הוא ניחן ביכולת כיבוש וכבש ארבעה שערים כשהוא בעט לשער רק 11 פעמים ועם בישול אחד נוסף, כך שהוא מסוגל להרבה יותר ואין ספק שבית"ר צריכה אותו שיכריע עבורה משחקים.
מצפים לבית"ר בתוך שישה ימים משחקים שיהיו קריטיים עבורה לקראת המשך המאבקים בתחתית: אשדוד בבית ונוף הגליל בחוץ.
אם נראה את בית"ר של המחצית הראשונה מול הפועל חיפה, חניכיו של אבוקסיס בהחלט יוכלו לצאת עם מלוא הנקודות, אך אם זו תהיה של המחצית השנייה, אז אין לבית"ר שום סיכוי לצאת עם נקודות מהמשחק.
שישה משחקים, נתורו עד סיום העונה וכל אחד מהם הוא יותר מגמר גביע. בית"ר חייבת כל אוהד ואוהד שיגיע לתמוך בקבוצה אם זה בבית ואם זה בחוץ, כי היתרון של בית"ר על יריבותיה לתחתית זה הקהל הגדול שחייב להגיע ולתמוך במספרים הרבה יותר גדולים. אף אחד בבית"ר לא רוצה להגיע לדרבי הקרוב שיערך בעוד פחות מחודש כשהפועל ירושלים מעל בית"ר בטבלה ולכן נצחון על אשדוד ביום ראשון הקרוב הוא חובה.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפו


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר