משה חוגג ואלי אוחנה (צילום: אורן בן חקון)
משה חוגג ואלי אוחנה (צילום: אורן בן חקון)

דעה | הפרד ומשול: אלי אוחנה השחקן היה אגדה, זה המנהל הוא כשלון טוטאלי

רגע לפני העזיבה - צריך לשפוט את גדול שחקני בית"ר בכנות: בתקופתו, תחת קרו דברים חמורים והקבוצה הגיעה למשבר הגדול בתולדותיה, כל זאת כשהוא לא נוקט אצבע ובעיקר עושה את מה שהוא יודע - לשתוק

פורסם בתאריך: 26.5.22 13:25

אוחנה מסיים חוזה בן חמש שנים בבית"ר, ואם צריך לסכם את הקדנציה שלו בצורה אובייקטיבית ולהפריד את היותו אגדה כשחקן, הוא נחל כישלון בפן המקצועי ובעיקר בפן הניהולי בו היה לא יותר מחותמת גומי עבור חוגג. אלי אוחנה השחקן הוא במעמד אל בקרב אוהדי בית"ר, אלי הוא בית"ר ובית"ר היא אלי תמיד נאמר.
ל אף אחד אין עוררין על כמה המועדון יקר לאוחנה, אך בשנים האחרונות בהם היה יושב ראש המועדון הוא תפקד בצורה שהכי רחוקה מאלי אוחנה השחקן.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר בזמן אמת"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר" [email protected]


מאדם שהיה מנהיג בלתי מעורער על המגרש ומחוצה לו, אוחנה בתפקידו כיושב ראש נגרר אחר בעל הבית. מאדם שהוא הסמל הגדול בתולדות המועדון ציפיתי להרבה יותר בהתנהלות מול בעל בית אינטרסנט שאין לו שום קשר לבית"ר.
לשחקן העבר האגדי היו מספר טעויות רק בשנתיים האחרונות: עסקת השייח' המפוקפקת שאוחנה היה חלק ממנה ואף נסע עם חוגג גרמה לאוהדים רבים להאמין שמדובר בעסקה כשרה, מה שהתברר לאחר מכן כרחוק מאוד מהמציאות. אפשר להוסיף את הכישלון החרוץ בפן המקצועי, כשבעונה האחרונה היה השחקן האגדי זה שמינה את חברו ארווין קומאן למאמן והשניים בנו את הסגל יחדיו. אוחנה החליף את קומאן ביוסי מזרחי שלמעשה קיבל את התפקיד בכוח מבלי שיש לו רצון בכך וזה היה נראה בהתאם.
הנקודה העיקרית היא איך ייתכן שתחת אפו של אוחנה, כאמור גדול שחקני בית"ר בכל הזמנים והסמל הבית"רי הגדול ביותר, התרחשו מעשים שהוא כלל לא ידע עליהם או חמור מכך התעלם מהם לכאורה. בית"ר נמצאת היום בחובות של עשרות מיליוני שקלים והסכומים שנזרקים לאוויר הם על גבול הדמיוניים, ולאף אחד באמת אין מושג מה גובה החובות וכל זה בתקופתו של אוחנה. ויש עוד: נושא בית וגן שמרחף מעליו עננה כבדה בכל הקשור לחוגג, ההלוואה שניתנה לבית"ר על סך כ-3.5 מיליון שקלים על פי פרסומים שונים, כשלאף אחד אין מושג מי הוא אותו גורם שאחראי על הזרמת הכספים. העמדת ערבויות שאין להם כיסוי לבקרת התקציבים ובכל העת היושב ראש נשאר בשקט ולא נוקט במהלכים נגד בעל הבית שרומס והורס את המועדון.
יש עוד אין ספור סיפורים הזויים שסיבכו את המועדון קשות והביאו אותו למצב הקשה ביותר בתולדותיו, וכל זה קרה מתחת לאפו של אוחנה. אני לא יודע מה יותר גרוע, שהוא ידע והתעלם או שלא ידע כלל מה קורה במועדון בו הוא מספר 2 בהיררכיה.
בעל בית מחזיק בקבוצה כבת ערובה ומכיוונו של אוחנה לא שומעים יותר מדי, וגם מה ששומעים מלא בסיסמאות ריקות מתוכן שמותירות את האוהדים בחוסר אונים מוחלט.
הפתרון היחיד שיכול להוציא את בית"ר לדרך חדשה הוא פירוק כך יהיה אפשר לבנות הכל מחדש.
יצירת ספינים כמו "רוכשים פוטנציאליים" או החתמת אבוקסיס שברור שלחוגג אין יכולת לעמוד בחוזה שלו לא יעזרו, המועדון הגיע אל פי תהום בגלל האנשים שניהלו אותו ברשלנות פושעת. כן, גם אוחנה.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר