משה חוגג (צילום: אורן בן חקון)
משה חוגג (צילום: אורן בן חקון)

דעה | מלכוד 22

חוגג לא רוצה להשקיע בבית"ר, אבל גם לא למסור אותה ללא תמורה. התוצאה? הייאוש לא נעשה יותר נוח

פורסם בתאריך: 2.6.22 16:40

משה חוגג מנסה להעביר את המלכוד של עצמו אל בית"ר. חוגג תקוע. לכאורה הוא כלל לא מתעסק בענייני בית"ר, אוקיי, אשרי המאמין. מנגד, ייתכן מאוד כי מאחורי "אי המחשבה על ענייני בית"ר", קיימת דווקא מחשבה רחבה. לחוגג יש אינטרס לשדר אדישות. הוא רוצה לשכנע את כולם שכלום לא קורה בבית"ר. בפנטזיה שלו מיליארדר כלשהו ימצמץ מתישהו ויעיף לעברו מיליונים, העיקר שישחרר את בית"ר. זה הרעיון הכללי, אבל את הקלפים של חוגג בפוקר הזה כולם רואים


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר בזמן אמת"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר" [email protected]


אם חוגג לא יזרים כסף לקופה, בית"ר עלולה להגיע לפירוק ולצאת מידיו ללא כל תמורה. לכן, עליו להשאיר את בית"ר בחיים. אך כדי שזה יקרה, עליו להזרים כספים ולתת לעסק לנשום. הנה המלכוד של חוגג: הוא לא רוצה להשקיע בבית"ר, ומנגד איננו מתכוון להעביר אותה ללא תמורה. זו תרנגולת וביצה בשחור-צהוב.
חוגג מפרסם מודעת דרושים וירטואלית: דרוש מישהו שכואב לו הלב על הבינוניות של בית"ר, הרבה כסף – חובה. עד שהפנטזיה הזו תנחת מהמאדים בכדור הארץ, חוגג יעדיף לקיים את הקבוצה במסגרת רזה, אפורה, דלה, בתקווה שתשרוד בליגה ותישאר בחיים, לא יותר. מאכזב אתכם? קשה לכם עם העובדה שבית"ר תהיה בינונית כל כך? אוקיי, אתם מוזמנים לבוא ולרכוש אותה. כך אמור לעבור המלכוד הלאה מחוגג אל אוהבי בית"ר.
אלא שאין שום סיבה עסקית להוציא את בית"ר מידי חוגג באמצעות העברות כספים – לא כתמורה על הקניין, ולא כתשלום חובות. אם יש למישהו 25 מיליון שקל מיותרים, עדיף לו כבר להמתין איתם ולהשקיע בבית"ר לאחר פירוק. הפחתת 12 נקודות נראית כמו סנקציה קלה, יחסית לשאר האופציות. ב-25 מיליון שקל אפשר להשאיר את בית"ר בליגה גם עם הפחתת נקודות, וליהנות מקבוצה נקייה.
חוגג מרגיש מבחינתו שיצא פראייר גדול – הוא עומד להיות היחיד שהשקיע כספים בבית"ר ולא מכר אותה הלאה. הוא חש כמו האחרון במשחק פירמידה. זהו כנראה תסריט הבלהות שלו. הפתרון מבחינתו: הוא ייתן לכולם לראות את בית"ר חיה מכוער. זהו בעלים שלא רוצה להשקיע ומנגד לא רוצה לפרק. הוא לא רוצה לבן ולא רוצה שחור. לכן, נקבל ממנו בית"ר אפורה.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר