אוהדי בית"ר (צילום: אורן בן חקון)
מסתערים על הכרטיסים - אוהדי בית"ר (צילום: אורן בן חקון)

דעה | הם מפחדים

הבקרה, בית הדין, ההתאחדות והמינהלת - אף אחד לא רוצה לטפל באמת במה שקורה בבית"ר

פורסם בתאריך: 28.7.22 12:04

אתם שומעים את הרעד הזה? סוג של שקשוק – במוסדות הכדורגל הישראלי מפחדים. אף אחד בבקרה ובבית הדין לא מעז להוריד ליגה את בית"ר. שלל גורמים, אנשי כספים ומשפט, אינם נרדמים טוב בלילות בזמן האחרון. הם לא רוצים על הראש שלהם את כל הבלגן. להפך, הם משוועים לפתרון שיוריד מהם כבר את כובד ההחלטה הזו.
לבית"ר יש כוח הרתעה, אף אחד לא רוצה להתעסק עם הגורל שלה. נדמה שאם בבקרה רק יכלו, הם עוד היו מוציאים כסף מהכיס ומעבירים את בית"ר בעצמם. את הפועל רמת השרון הורידו ליגה בלי למצמץ. יש קבוצות מן היישוב, ויש את בית"ר. זה חושף את הסטטוס היוקרתי של האימפריה הצהובה-שחורה. הכלבים נובחים והשיירה עוד יכולה לעבור: כן, כן, נו, כשברמת השרון יהיו שושלות של אליפויות וגביעים ומאות אלפי אוהדים בכל הארץ – אולי יסתכלו עליהם בהתאם.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


הבעיה של בית"ר נמצאת במקום אחר, בתוכה: הר של חובות ובמקביל הר של ציפיות. ברק אברמוב חושב להצליח איפה שקודמיו כשלו, אבל במה הוא יותר טוב מאלי טביב או אפילו ממשה חוגג? לאברמוב אין כיסים מספיק עמוקים כדי להשקיע ולהתחרות מול צמרת הכדורגל בישראל. למעשה, אם היינו כמה שנים טובות אחורה, אברמוב בכלל לא היה יכול להיחשב כמועמד הגיוני לבעלות על בית"ר.
אפשר לראות בתקופה של אברמוב בבני יהודה סוג של מבחן בד, אודישן לקראת בית"ר: לצד הצלחות נקודתיות, נרשם כישלון גדול במאקרו. אברמוב אמנם קטף שני גביעים, אבל גם ירד ליגה והסתכסך עם חלק מהאוהדים. למה שעכשיו יהיה אחרת? תזכורת: בבני יהודה אברמוב ירד ליגה בלי הפחתת נקודות. כדאי לספר לו שעדיף כבר לרדת בגלל מפרק, זה לפחות מוחק חובות.
ומנגד, יכול מאוד להיות שאברמוב יותר חכם מכולם. כפי שרבים סבורים, ייתכן שלא מעסיקה אותו במיוחד ההצלחה של בית"ר, אלא יותר הצמיחה העתידית של בית וגן.
יש בסופו של דבר שתי דרכים להתבונן על העסקה הזו: עסקת ספורט כושלת או עסקת נדלן מזהירה. למוסדות הכדורגל בישראל לא תהיה בעיה לאשר בכל מצב, כולם רק מחכים שאברמוב יודיע שהסיפור נסגר.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר