ברק אברמוב, משה חוגג (צילומים: אורן בן חקון, ארנון בוסאני)
ברק אברמוב, משה חוגג (צילומים: אורן בן חקון, ארנון בוסאני)

דעה | אין עשן בלי אש: לא סתם המשטרה מערימה קשיים בהעברת הבעלות

במשטרה טוענים שיש דברים תמוהים בעסקה החתומה בין משה חוגג לברק אברמוב, ועל כן הם מתעקשים על סעיפים שונים  וערבויות.  ולא, אני לא מקבל את הטענה שהמשטרה פוגעת בבית"ר - במצב יש אשם אחד בלבד

פורסם בתאריך: 4.8.22 14:08

ביום ראשון הקרוב יחול צום תשעה באב ונצום, לציון חורבן בית המקדש בעקבות שנאת החינם ששררה סביב עם ישראל באותם ימים. מאז, כידוע, לא קם בישראל בית מקדש שלישי.

המצב של בית"ר בימים אלה, תקופת תשעת הימים, וכשאנו נמצאים בפתחו של שבוע גורלי למועדון היקר הזה, מזכיר לי את קיץ 2000 – אז הגיע גד זאבי כמושיע של בית"ר והציב רף גבוה של ציפיות עם החתמות בלתי מתפשרות, כשהגדולה שבהן היתה של  הכוכב הגדול של אותם ימים בישראל ג'ובאני רוסו, שהגיע מהפועל חיפה יחד עם המאמן אלי גוטמן.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


בתקופתו של זאבי ערכו אנשי בית"ר מסיבת פתיחת עונה דווקא בתקופת תשעת הימים, זאת למרות אזהרות בלתי פוסקות של רבנים, שהרי ידוע שבית"ר היא בעלת צביון מסורתי דתי. אז, במקרה או שלא, כל אחד יבחר במה להאמין, החלו "שבע (?) השנים רעות" של המועדון, שהתחיל בפירוק ובסיום התקופה הקבוצה זכתה בארבעה תארים יוקרתיים (שתי אליפויות ושני גביעים). גם הפעם, כמו לפני 22 שנים, ניצבת בית"ר בפני סכנה קיומית כשמי שאחראי לכך הפעם הוא משה חוגג.

אנשי בית"ר יכולים לבוא בתלונות למשטרה מכאן ועד אילת, אבל הדבר הכי טוב עבור בית"ר ואוהדיה זה שיש להם את המשטרה, שדואגת ששום דבר לא כשר לא יתרחש בין אברמוב לחוגג. להערכתי, המשטרה לא סתם מערימה קשיים על מכירת הקבוצה. כנראה שאין עשן בלי אש ובמשטרה מרגישים שמשהו מריח לא טוב בבישול שמכינים אדון חוגג ואדון ג'פניקה. אפשר לספר סיפורים מכאן ועד מחר, עד כמה אברמוב אוהב את בית"ר וכמה הוא אהד אותה מילדות, אבל מניסיון החיים שלי, בדברים הקשורים לכסף אין באף אחד אמונה. כפי שטענתי בעבר, אברמוב הוא רק פלסטר עבור בית"ר ואני לא רוצה להיות באותו הסרט ובסיטואציה דומה בעוד שנתיים או שלוש. מצד שני,  אני כן חושב שצריך להפעיל את כל הכוחות האפשריים כדי לקחת את בית"ר מידיו של חוגג גם במחיר ירידה לליגה א'. אני כבר השלמתי עם העובדה שבית"ר ירדה, אבל ברור לי מנגד שהיא לא תימחק וזה בגלל הנכס העיקרי שלה – האוהדים.

אני בטוח שברגע שהקבוצה תשתחרר מהשבי בו היא נמצאת, הקהל ישוב בהמוניו בשביל לדחוף את הקבוצה בחזרה לקדמת הבמה. לכל הסקפטיים ורואי השחורות למיניהם, שאומרים שאברמוב זה חבל ההצלה האחרון של בית"ר אני אומר –  אתם טועים ומטעים. זו אותה גברת בשינוי אדרת. בית"ר צריכה להתנקות מהחובות שלה ולהתחיל הכל מחדש. הישגים כנראה לא יהיו איתו, אבל לפחות נשתקם כמועדון שצריך להתמקד בבניה מחדש.

בראשון האחרון נערך משחק הסופר קאפ הצרפתי בו נכח אדון חוגג ואף נתפס בעדשות המצלמה כאחרון האוהדים. בעלי בית"ר, מנהל שגרת חיים רגילה, ועוד במגרשי כדורגל, בזמן שהוא גורם סבל למאות אלפי אוהדים. לאחד כזה צריך למרר את החיים, בדרכים החוקיות כמובן, ולא לאפשר לו נחת עד שישחרר את המועדון ויגאל אותו מייסוריו.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר