דנילו אספרייה (צילום: אורן בן חקון)
דנילו אספרייה (צילום: אורן בן חקון)

דעה | על הכתפיים של דנילו

על התלות של בית"ר במהירות ובאיכות של דנילו אספריה

פורסם בתאריך: 20.10.22 12:34

דנילו אספרייה אולי עדיין לא קלט את זה, אבל הוא הפך לאיש שמזכיר לכולם שאחרי הכל זו עדיין בית"ר. בתוך יער של בינוניות, מתהלך לפתע פנתר: מבנה גופו אתלטי, מהירותו סילונית, משאירה אבק לליגה. כן, לליגה, לא רק לעירוני קרית שמונה, לא רק לנס ציונה: אספרייה מזכיר ימים שבהם לבית"ר עוד היתה, נו, איך זה נקרא, אה, כן – איכות.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


נדמה כי כך נראה לפני כחודשיים הרעיון העקרוני של ברק אברמוב: הוא חשב שתהיה לו קבוצה של מציאות משובחות שעברו לכולם מתחת לרדאר. ואכן, זו פילוסופיה נחמדה לבניית קבוצה, כך למשל נהג במשך שנים אלי טביב – איתר גניבות, הרוויח מחוסר ההבנה של אחרים ונהנה לקטוף את הפירות. גם אברמוב חשב כך: הוא האמין, די ביהירות, שתהיה לו קבוצה שלמה של אספריות.
אבל בית"ר היא קבוצה של מציאה אחת בלבד – אספרייה עצמו, אולי אפשר להוסיף לכך גם את יאן ניקולאסקו. יש להביט בפרופורציה: לא מדובר בתותחי על, זה לא שאלוי והאמר, אבל בעידן הנוכחי של בית"ר אי אפשר לבקש יותר מזה. אספרייה וניקולאסקו הם דרגת איכות מעל היריבות בתחתית, רק שבואו נגיד זאת כך: צריך לוודא שסביבם יהיו פה ושם עוד כמה שחקנים סבירים.
ואמנם לפני המשחק נגד קרית שמונה החלו לבעבע שמועות סביב מעמדו של יוסי אבוקסיס, אבל הוא דווקא עושה הכל ומנסה הכל, אולי חוץ מלשים כפפות ולהיכנס בעצמו לשער. הנה טיפ לאברמוב: מומלץ לרדת מנושא החלפתו של אבוקסיס, אלא אם כן יבוא במקומו מאמן שהוא גם שוער.
כמובן, חוץ משוער חסר גם קשר גרזן, ועוד אפשר להמשיך ולפרט, אבל למה להעכיר את מצב הרוח, בית"ר הרי אחרי ניצחון. יש כעת מטרה ברורה: להגיע אל פגרת המונדיאל במינימום נזקים ואיכשהו אחר כך בחלון ינואר להציל את הסגל. איך עושים את זה? ובכן, נדרשת למשל גם במוצ"ש הברקה של אספרייה באצטדיון הי"א, ואז אולי, כמה מביך להודות, אולי בית"ר תצליח להפתיע אפילו את אשדוד.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר