יוסי אבוקסיס (צילום: אורן בן חקון)
יוסי אבוקסיס (צילום: אורן בן חקון)

הפחד משתלט | דעה

אבוקסיס חייב להבין שאסור לו ללכת אחורה, אחרת הוא יתקשה להוציא נקודות

פורסם בתאריך: 4.11.22 00:49

התיקו של בית"ר נגד הפועל חיפה לווה בתחושת אכזבה קשה של האוהדים, לא כי לבית"ר יש יומרות בצמרת, אלא בגלל הסיטואציה בה נגד קבוצה בנחיתות מספרית לא מצליחה לייצר כדורגל, שיניב שער אחד שהיה בהחלט נותן לקבוצה עוד אוויר לנשימה ובריחה מן התחתית. בית"ר שיחקה לא חכם נגד הבונקר של רוני לוי. נגד קבוצה שמסתגרת לא מרימים כדורים ללא הפסקה ולא משחקים עם כדורים מצד לצד, אלא משחקים קרוב אחד לשני ומנסים לעשות את הדברים הפשוטים.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


אפשר לנסות לחדור לרחבה על ידי כניסה של המגינים על הקרקע, על ידי דאבל פס חכם עם שחקני ההתקפה. הבעיה שמסתמנת כקשה ביותר היא עמדת המגינים – הפחד של עמית כהן את אבישי כהן ומקסים גרצ'קין לנסות לחדור לרחבה ובכלל השיתוק שלהם בכל פעם שהם בהתקפה ניכרת ופוגעת קשות במשחק ההתקפה.
יוסי אבוקסיס מגיב לא טוב למשחק, החילופים של עדי יונה ותומא היה שגויים מצידו בזמן שהוא משאיר את קריאף ושועה על המגרש, למרות היכולת הלא טובה שהציגו השניים.
עיליי מדמון ובר כהן נכנסו טוב למשחק, אבוקסיס צריך לשקול לשלב אותם יותר. בנוסף, הפחד שלו ללכת קדימה מאוד בולט ובמשחקים בהם אספרייה לא בשיאו כשגם ניקולסקו נעלם, אי אפשר לתת לפחד של המאמן לצאת קדימה ולהשתלט על כל הקבוצה.
במשחקים בהם בית"ר צריכה ליזום ולשלוט במשחק הבלאגן בולט מאוד ונראה שלקבוצה אין מושג מה צריך לעשות. מצפה לבית"ר בשבוע הבא צמד משחקים קשה מאוד נגד מכבי חיפה בבית והפועל תל אביב (ללא קהל) בחוץ. אם אבוקסיס יגיע בגישה הפחדנית של מערך שלושת הבלמים ויחכה למכבי חיפה מאחורה – הוא יקבל בראש. קו של ארבעה בהגנה עם הציוות המצויין של דגני ומחיאס ועם שלישיית קישור אגרסיבית זו הדרך בה אבוקסיס צריך להמשיך.
ובכל זאת יש גם פן חיובי: לאחר שבשבעה משחקים צברה בית"ר רק 3 נקודות וספגה 19 שערים, בשלושת המשחקים האחרונים בית"ר צברה 7 נקודות ולא ספגה שערים כלל ועם המומנטום החיובי הזה בית"ר צריכה להגיע למשחק מות האלופה מכבי חיפה ביום ראשון ולעשות הכל בכדי לאסוף 3 נקודות יקרות.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר