יוסי אבוקסיס, אוראל דגני (צילומים: אורן בן חקון)
יוסי אבוקסיס, אוראל דגני (צילומים: אורן בן חקון)

בחזרה לביצה | דעה

אחרי חודש המונדיאל בו ראינו כדורגל איכותי ומהיר, אנחנו נוחתים בחזרה לקרקע לכדורגל המקומי שלנו לטוב ולרע. לבית"ר יש התקפה נהדרת, אך הגנה מחוררת, אבל עדיין התקווה היא שאבוקסיס ימצא פתרונות בדרך לסיבוב שני טוב יותר

פורסם בתאריך: 15.12.22 15:20

אחרי חודש המונדיאל שבו ראינו כדורגל מעולם אחר, הגיע משחק הגביע בראשון האחרון נגד כפר קאסם והנחית אותנו בחזרה אל הפלנטה שלנו, הביצה המקומית והכדורגל הישראלי, ששוב הזכיר לנו למה אנחנו רחוקים שנות אור מהכדורגל המודרני הטוב. יחד עם זאת, ובאותה נשימה אומר שאין כמו הכדורגל שלנו.
אך לפני החזרה לליגה ומשחק הגביע אתחיל במשהו אחר: אצטדיון טדי עבר שדרוג כשהדגש הוא על מערכת התאורה המרשימה והלדים שהוסיפו איכות, אך למפעילת האיצטדיון חברת אריאל ובעלת האיצטדיון עיריית ירושלים אני מפנה את השאלה הבאה – למה כר הדשא נראה לא טוב? הגיע הזמן ליצור כר דשא ראוי לאיצטדיון שרוצה להיות בינלאומי ובית לנבחרת ישראל. לטיפולכם.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


רק 3,500 אוהדים הגיעו לטדי ביום ראשון האחרון בשעה סבירה לגמרי למשחק כדורגל וראו תצוגת תכלית של שחקניו של אבוקסיס. לא מובן לי איך אחרי חודש ללא כדורגל, ובמיוחד אחרי ניצחון על סכנין לפני הפגרה, אוהדי בית"ר לא הגיעו בהמוניהם. אני שומע טרוניות על שעות המשחקים של המנהלת, אבל מה התירוץ הפעם של האוהדים והמשפחות גם בשעה סבירה ובמזג אוויר נוח יחסית לעונה?
על כר הדשא הייתה קבוצה אחת והפערים בין שתי הקבוצות באו לידי ביטוי. החיסרון של מחיאס הוא קריטי ונגד מכבי נתניה במשחק החזרה לליגה הוא עוד יותר דרמטי, שכן אני לא רואה את אור זהבי (בינוני) ביחד עם אורי דהן מחזיקים הגנה של קבוצה שרוצה להשתחל לפלייאוף העליון. מנגד, משחק ההתקפה זה משהו אחר לגמרי. שלישיית ההתקפה אספרייה-ניקולסקו-שועה היא תענוג אחד גדול ומעוררת תקווה לסיבוב שני מוצלח יותר ולאפשרות להגיע רחוק גם במסגרת הגביע. אוראל דגני שוב תופקד בקישור ועשה פעם נוספת עבודה טובה. נכון שהוא חסר במרכז ההגנה, אבל הוא גם מתפקד נהדר בעמדת הקשר האחורי ומביא את היכולות הטכניות שלו לידי ביטוי ובין היחידים שיכול לספק כדורי עומק לשחקני ההתקפה.
בחזרה למשחק נגד נתניה: מבחינתי מדובר במשחק פרשת דרכים לשתי הקבוצות, אך אני מסתכל על הצד הבית"רי המעניין אותי יותר. אם אני אבוקסיס, הייתי מקרין להם את המשחק הראשון בין הקבוצות שהסתיים בתבוסה צורמת ובזיונית כדי לתת להם זריקת אדרנלין בשביל להחזיר את הכבוד האבוד מהמשחק הקודם.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר