אופיר קריאף, אוהדי בית"ר (צילומים: אורן בן חקון)
אופיר קריאף, אוהדי בית"ר (צילומים: אורן בן חקון)

דעה | תמיד היה שם עבור בית"ר

אופיר קריאף תמיד היה שם עבור המועדון וזה הזמן להעריך את זה גם לקראת סוף הקריירה. חשוב מאוד שיישאר כי הוא מאחד את הקהל, את חדר ההלבשה ומחזק את הזהות הבית"רית המקומית

פורסם בתאריך: 30.3.23 02:30

בשישה משחקים מתוך 21 בהם שותף אופיר קריאף העונה בית"ר השכילה לנצח. אני זוכר לא מזמן שבאחת מקבוצות הרשת של אוהדי הפועל תל אביב ציינו שכשקריאף פותח, בית"ר לא מנצחת את האדומים מת"א. בפעם הראשונה הם צדקו, בפעם השנייה הם טעו ובגדול, כי קריאף היה בין השחקנים הבולטים בבית"ר. דווקא את הקאמבק של העונה בית"ר עשתה ללא קריאף הפצוע והציגה את אחד ממשחקיה הטובים ביותר.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


 

אני מאוד אוהב את אופיר, הוא בחור משכמו ומעלה, והוא היה עבור המועדון ברגעים החשובים ביותר, כשהקבוצה היתה ב"קאנטים" ואף אחד לא רצה לדרוך בבית וגן. אני אלך עם האמת המקצועית שלי ועם האהבה והערכה שיש לי לאופיר, ולמרות שיש לי גם לעיתים ביקורות – אני חושב שאופיר צריך להישאר בבית"ר, אבל גם להבין שהוא לא כינור ראשון. לצערי, בשנים האחרונות הוא איבד את הדבר הכי חשוב כקשר וזה המספרים, חלק באשמתו וחלק באשמת הצוות המקצועי.
בשנים האחרונות קריאף יותר מתפקד כבלם מאשר כקשר, אבל דווקא במשחקים שהוא שיחק כקשר הוא לא הביא את זה יותר מדי לידי ביטוי, ואני חושב שהמצב בבית"ר גרם לקריאף לוותר יותר מדי על ההצלחה האישית שלו לטובת ההצלחה של הקבוצה. על זה שהלב שלו תמיד על הדשא אי אפשר להטיל בספק, אך השאלה הגדולה שאוהדי בית"ר צריכים לשאול את עצמם עם יד על הלב זה – האם הם רוצים להתקדם או לדרוך במקום?
אני חושב שיש קשרים ישראלים וזרים שיוכלו יותר לבוא לידי ביטוי במרכז השדה. אני הייתי ממליץ בכלל ליוסי אבוקסיס לנסות לשבץ את קריאף יותר כבלם. יש לו ניסיון, יש לו את המהירות והפיזיות, את היכולת להניע כדור קדימה ויותר מכך לוותר על בלם שלישי חלש ולתת את הבמה והקרדיט לקריאף. מה שאסור בתכלית האיסור מבחינתי זה לוותר על אופיר. צריך להשאיר אותו בקבוצה. הוא שחקן שמחבר את חדר ההלבשה השחקנים אוהבים אותו מאוד, הקהל מחובר אליו ויותר מכך – הוא מביא את הזהות הירושלמית הבית"רית היחידה שנשארה לה.
אסור לשכוח שהיו משחקים שקריאף לא הציג יכולת טובה והביקורות לא תמיד עושות טוב. האוהדים צריכים להבין שבעידן של היום, שחקנים קוראים כל טוקבק והודעה וזה מחלחל ומשפיע על היכולת ופוגע בהם. שחקני כדורגל הם בני אדם, הם לא רובוטים. יש להם רגשות וברגע שהם חשים את חיצי ביקורות הביטחון נפגע והיכולת יורדת בהתאם. אלה חוקי הטבע. תרימו את קריאף, תעודדו אותו והוא יחזיר לכם בחזרה. גם אם זה יהיה מהספסל.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר