יוסי אבוקסיס, אוהדי בית"ר (צילומים: אורן בן חקון)
יוסי אבוקסיס, אוהדי בית"ר (צילומים: אורן בן חקון)

דעה | בידיים שלנו

בעוד פחות משבועיים בית"ר תתמודד במשחק החשוב ביותר שלה העונה - חצי גמר גביע המדינה מול מכבי ת"א. אם נעבוד קשה ונתייצב לקרב מוכנים - בעלים, מאמן, שחקנים וקהל - אפשר לעשות את זה

פורסם בתאריך: 19.4.23 23:22

14 שנים בלי תואר? זה תלוי בנו, אם נאמין, אם נעבוד קשה ואם נתייצב לקרב מוכנים – בעלים, מאמן, שחקנים וקהל – זה יכול לקרות.
קצת פחות משבועיים, זה הזמן שיש לבית"ר להתכונן לחצי הגמר מול מכבי תל אביב, אירוע שלא קורה כל יום לבית"ר במציאות הקיימת בעשורים האחרונים. אירוע שיכול לסמן שינוי כיוון משמעותי, אירוע שיכול לשבור את מחסום היעדר הניצחונות מול הגדולות של הכדורגל בישראל, אירוע שיכול אולי לסיים את החושך רב של השנים ללא תואר, ״לוקסוס״ במרכאות למועדון שמתיימר להיות גדול. ושאף אחד לא יעז להגיד שזכינו בגביע הטוטו כי בית"רי אמיתי לא סופר אותו כתואר למרות משה חוגג.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


 

משכך צריכים בבית"ר להפנים, שהעפלה לגמר גביע המדינה היא לא מותרות מקצועיות אלא הזדמנות.
אירועי המושבה צריכים להדליק את כל נורות האזהרה הקיימות בקבוצה ואם לא תחלחל ההבנה שמשהו צריך להשתנות בביתר בטווח זמן המיידי ביתר תודח מהגביע בבושת פנים ותסיים את העונה חבולה מקצועית ותדמיתית.
בראש ובראשונה יפנים הקהל שיש השפעה ישירה בין דרך שבה הוא מתנהג לאיך שהקבוצה נראית על הדשא בסופו של דבר, שקט ותמיכה מהיציעים מוביל את בית"ר להצלחות לעומת זאת רעש והתעסקות בכל דבר אחד מלבד טובת הקבוצה על כר הדשא מייצרים כשלונות. שחררו מהשטויות כבר, די לחפש את העימות זה הזמן לשקט ותמיכה בלבד מהיציע.
יפנים אבוקסיס שאי אפשר להמשיך לעלות לשחק בלי ההרכב החזק שלך. ההרכב החזק ביותר צריך לשחק בכל משחק, ההרכב החזק ביותר צריך להיות מתורגל באופן עקבי, רק ככה ניתן יהיה לייצר הצלחה. מה גם שהתוצאות על הדשא משפיעות באופן רוחבי על כל חלקי המועדון לרבות הקהל והאווירה החיובית.
יפנימו השחקנים שעוד לא יצאנו לחופש, נכון ליגה לא נרד ויומרות בחלק העליון של הטבלה נחסמו בפנינו בגין שיטת הפליאוף המהוללת, אבל שחקן שלא נמצא בכושר משחק מלא ולא חד וחדור כל הזמן לא יוכל לעשות זאת פתאום במשחק בודד. אם אפשר לתרגם את הפיסקה זה בעיקר לזרים זה יכול להועיל.
לסיום זה ברגליים שלנו, היריב טוב מאיתנו אבל גם ליריב יש חולשות וגם את היריב הזה אפשר לנצח אם נאמין ואם נעבוד לשם כך. יאללה בית"ר למות או לכבוש את ההר.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר