יוסי אבוקסיס, שחקני בית"ר (צילומים: אורן בן חקון)
יוסי אבוקסיס, שחקני בית"ר (צילומים: אורן בן חקון)

דעה | אמונה, הבנה וריכוז

אופק צח בטוח שאם שחקני בית"ר ומאמנה יאמינו, יבינו ויתרכזו - הם יביאו קצת נחת לאוהדים ויעברו את מכבי ת"א בדרך לגמר

פורסם בתאריך: 3.5.23 14:48

אפשר לעבור את מכבי תל אביב. אפשר להגיע לגמר הגביע. זה המסר המרכזי שיוסי אבוקסיס צריך להעביר לשחקניו בימים שנותרו עד לרגע שהם יעלו על כר הדשא בסמי עופר.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


 

האמת הפשוטה היא שחרף חוסר היציבות הכרוני שבית״ר סובלת ממנו לאורך העונה, לגביע יש חוקים משלו, והאמונה היא הדבר הראשון שהצהובים-שחורים צריכים להצטייד בו כדי לנצח את המשחק הזה. מכבי תל אביב של העונה היא קבוצה הפכפכה. מצד אחד, כזו שמצוידת בהתקפה איכותית מאוד, ומנגד חסרת אופי ומפספסת הזדמנויות בצורה שלא התרגלנו לראות ממכבי תל אביב. בית״ר? מצוידת בהתקפה איכותית לא פחות, ואני יודע שיש כאלה שיטענו שאני מגזים, וההגנה כידוע היא גורם המשבר המרכזי. אז הדבר הראשון הוא אמונה. והדבר השני? הבנה.
אי שם בשנת 2008, בית״ר עברה בחצי הגמר את מכבי נתניה ב-1:0 קטן בדקה ה-101 בהארכה. מי שזוכר את זה טוב מכולם הוא לא אחר ממנהל מכבי תל אביב כיום, יואב זיו, שכבש אז את השער המכריע. מיותר לציין שבית״ר רצה עד הסוף אז. רוצים עוד דוגמה? בשנה לאחר מכן בית״ר עשתה נוק-אווט של 2:1. ברבע הגמר נגד הפועל כפ״ס, בחצי הגמר נגד הכח רמת גן ובגמר נגד מכבי חיפה. ההבנה היא שבגביע שער אחד יכול לעשות את ההבדל.
שער אחד של שמואל שיימן היה, לצערנו, ההבדל בין אושר לדיכאון ב-2018. לכן, הדבר השלישי וההכרחי הוא ריכוז, וזה עקב האכילס המרכזי של בית״ר העונה, בעיקר כשמדובר בהגנה. אבל בחייאת, גביע הוא גביע – תאמינו, תבינו ותתרכזו – ותעשו הכל להביא לנו קצת נחת. רק קצת

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר