ברק אברמוב (צילום: אורן בן חקון)
ברק אברמוב (צילום: אורן בן חקון)

דעה | די להזנחת מחלקת הנוער

בית"ר מעולם לא הייתה מועדון עשיר ותמיד בנחיתות מול הגדולות, ובשביל לצמצם את הפערים הללו היא צריכה לשקם את מחלקת הנוער הקורסת שלה ולייצר שחקנים

פורסם בתאריך: 11.5.23 17:32

די להזנחת מחלקות הנוער. די. מחלקת נוער טובה היא הדבר הכי חשוב של מועדון כדורגל באשר הוא. כל מועדון כדורגל שמכבד את עצמו ורוצה להתקדם קדימה, יודע שהמנוע המרכזי של קבוצת כדורגל נמצא במחלקות הנוער שלה. לא לחינם המועדונים המצליחים בארץ (מכבי חיפה ומכבי תל אביב) כמו מועדונים מצליחים בליגות הבכירות ברחבי העולם, משקיעים משאבים אדירים במחלקות הנוער. צריך להבין דבר בסיסי, כסף יכול לקנות שחקנים בהרבה כסף, מה שכסף לא יכול לקנות זה שחקני בית מוכשרים. שחקני בית הם מוצר בסיסי ונחוץ בקבוצת כדורגל. זה חשוב ברמה המקצועית, זה חשוב ברמה המסורתית, זה חשוב לעוצמות המועדון וחשוב לקהילה העירונית.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


 

מאז מאיר פניג׳ל שהשקיע במחלקות הנוער הבית"רית, הנוער של בית"ר מוזנח בצורה בלתי מתקבלת על הדעת. יעשה טוב ברק אברמוב אם יבחר שלא להמשיך את ההזנחה הפושעת של קודמיו ויעשה רפורמה מהמסד ועד לטפחות בכל הקשור למחלקות הנוער.

בית"ר חייבת למנות מנהל מקצועי למחלקות הנוער, חייבת להשקיע במאמנים טובים לכל הקבוצות בכל הגילאים, חייבת להשקיע בשיפור המתקן והתנאים, חייבת להשקיע בגיוס שחקנים מחוץ לירושלים ומחול ומתן תנאי פנימיה הולמים לשחקנים המתאימים.

צריך להבין, בית"ר לא קבוצה עשירה, היא תמיד הייתה בעמדת נחיתות כספית כלפי היריבות הגדולות שלה בליגה, אולם השקעה נכונה במחלקת הנוער יכולה לגשר על הפערים המקצועיים האלו. תארו לכם שלבית"ר הייתה מחלקת נוער כמו זאת של ג'קי בן זקן ומ.ס אשדוד לדוגמא ושחקנים מוכשרים היו עולים לשחק מידי שנה לקבוצה הבוגרת (זקוקים לעוד שחקנים כדוגמת אבישי כהן) – בית"ר הייתה היום במקום אחר לגמרי.

לסיכום: תחיו את הרגע, זה בסדר, אבל תבנו את העתיד והעתיד נמצא שם במחלקת הנוער הרחק מאור הזרקורים.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר