יוסי אבוקסיס, ירדן שועה (צילומים: אורן בן חקון)
יוסי אבוקסיס, ירדן שועה (צילומים: אורן בן חקון)

דעה | רוצים סיום מרגש

לא יכול להיות אקורד סיום מרגש יותר לבית"ר מאשר זכייה בגביע המדינה, לשם כך אנחנו צריכים את יוסי אבוקסיס חד, יוזם ודוחף לכדורגל התקפי

פורסם בתאריך: 18.5.23 11:35

חודש אוגוסט 2022: בית"ר ניצלת ברגע האחרון, כשברק אברמוב בוחר בסופו של דבר לרכוש את המועדון, למרות שכל מי שנחשף למספרים של העסקה הזאת אמר לו שהוא עושה טעות. אף אחד לא האמין. פרט לאברמוב.
אני מודה – הייתי סקפטי בכל הקשור לעסקת חוגג-אברמוב, אך הבעלים הנוכחי גרם לכל מי שפקפק בכוונותיו בנוגע לבית"ר לאכול את הכובע. כמה מכם האמינו שאת העונה נסיים במשחק גמר גביע המדינה? מי מביניכם האמין שבית"ר מסוגלת לעבור משוכה בדמותה של מכבי תל אביב?
מקצועית, נבנתה קבוצה שמצד אחד משחק ההגנה שלה הוא הגרוע ביותר בליגה, ומצד שני ההתקפה היא מהטובות בליגה – רכבת הרים שכל כך מאפיינת את בית"ר. תמיד זה יהיה סקנדל או פסטיבל.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


 

עם כל הביקורת שלי על יוסי אבוקסיס, שפעמים רבות במהלך העונה נתן לפחד להשתלט עליו, מה שגרם לכך שבית"ר לא העפילה לפלייאוף העליון, במשחק נגד מכבי היה נדמה שיוסי קיבל בחזרה את הרוח הווינרית שלו שכל כך אפיינה אותו כשחקן וגם כמאמן.
גם אם הגישה הכללית של אבוקסיס היא יותר הגנתית, הוא הולך ומפנים שהקהל הבית"רי דורש משחק כדורגל מהנה והתקפי, ולפרקים קצרים העונה זה היה נראה כך, אבל בעונה הבאה הדרישה בהחלט תהיה למשחק הרבה יותר יוזם והתקפי. בחצי הגמר נגד מכבי תל אביב ראינו את הקבוצה הרבה יותר יוזמת, ואולי זה נשמע קלישאתי, אבל כל שחקן ושחקן השאיר את הכל על המגרש גם כשנגמר כבר האוויר.
בגמר נגד מכבי נתניה הכל אפשרי. נתניה קבוצה מצויינת שגם אצלה משחק ההגנה הוא עקב האכילס שלה בעוד היא נהנית מהתקפה נהדרת. הקבוצה של רן קוז'וק עושה לחץ גבוה בחלקים גדולים מהמשחק, וזה בדיוק הסגנון שאבוקסיס יודע לנצל בכדי לתפוס את היריבה עם המכנסיים למטה, בוודאי עם ההתקפה הקטלנית שכוללת את השלישיה האימתנית שועה, אספרייה וניקולאסקו וכמובן פריידי מהספסל.
דן עזריה מאז חזר מהפציעה שהשביתה אותו כמעט לאורך כל העונה, מוכיח בכל דקה בה הוא על כר הדשא שהוא ראוי לחולצת ההרכב. השקט הנפשי שלו, אינטלגנציית המשחק, והיכולת שלו בפס אחד לשחרר לחץ, זה בדיוק מה שבית"ר זקוקה לו במשחק נגד נתניה.
14 שנים ללא תואר זה יותר מדי. בחצי הגמר הקהל נתן תצוגת עידוד מחשמלת ובגמר האווירה תהיה מטורפת עוד יותר. לא יכול להיות אקורד סיום מרגש יותר מאשר זכייה בגביע המדינה ובעיניי גם אחד התארים המרגשים בתולדות המועדון אם לא המרגש ביותר.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר