ברק אברמוב, דנילו אספרייה (צילומים: אורן בן חקון)
ברק אברמוב, דנילו אספרייה (צילומים: אורן בן חקון)

דעה | לשחק בבית"ר זו זכות

הקו המנחה של ברק אברמוב צריך להיות ברור: רק מי שרוצה להיות בבית"ר צריך להיות בה, כי ללבוש את המדים הצהובים שחורים זו גאווה. דנילו אספרייה מפזר רמזים לא ברורים לגבי עתידו במקום להגיד תודה למקום שהחזיר אותו לחיים

פורסם בתאריך: 15.6.23 17:30

דנילו אספרייה הגיע לבית”ר ירושלים בקיץ שעבר, לאחר שהפועל באר שבע ויתרה על שירותיו, זאת למרות שהיה לו חוזה לעונה נוספת, ושחקן הכנף אף הזכיר זאת באחד מהראיונות שלו לתקשורת וציין שהיה מאוכזב נורא מההחלטה.
תחת יוסי אבוקסיס חווה אספרייה את העונה את העונה טובה ביותר בקריירה שלו: 18 שערים, שישה בישולים ועוד 4 סחיטות פנדלים – בסך הכל מעורבות ב-28 שערים. מרשים ביותר. בנוסף לעונה המצוינת שהוא חווה מבחינה אישית, הוא הפך לאחד מאהובי הקהל, את החום והאהבה שהוא קיבל בטדי אני בספק אם קיבל או יקבל במהלך הקריירה שלו. לאחד הפתיח הזה הנה נקודת הביקורת מגיע. במקום להודות למקום שעשה לו כל כך טוב, הוא בוחר לנהוג בכפיות טובה מוחלטת, ודואג להעביר מסרים דרך הרשתות החברתיות על רצונו לעזוב את בית”ר, למרות שיש לו חוזה לעונה נוספת.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


 

אני חושב שהקו המנחה של אברמוב צריך להיות כזה: רק מי שרוצה להישאר בבית”ר ומרגיש שזו זכות ללבוש את מדיה צריך להישאר בקבוצה. במידה ויש שחקן תחת חוזה וברצונו ללכת? שיביא הצעה.
יחד עם זאת, אם יש שחקן שיביע נכונות להישאר, אברמוב חייב לעשות הכל בכדי להשאיר אותו, גם אם זה אומר שהוא יקבל שדרוג קל בשכר.
בית”ר תצא בתחילת חודש יולי למחנה אימונים, עד אז הסגל חייב להיות כמעט מלא ויש לא מעט ההחלטות קריטיות שבית”ר צריכה לקבל בהקדם. לאבוקסיס אין בלמים חתומים בסגל לעונה הבאה.
הצוות צריך להיות מורכב לטעמי מאוראל דגני, בלם זר חדש במקום בורודין ואת אורי דהן אן בלם ישראלי אחר, כשהסוגיה צריכה להיפתר לקראת מחנה האימונים.
עניין נוסף, לקבל החלטה מי יאייש את עמדת המגן הימיני, האם מאור קנדיל שמצבו לא ברור או אבישי כהן. משאים ומתנים עם שחקנים נוספים שאין להם חוזה לעונה הבאה כמו תמיר עדי ודן עזריה חייבים להתנהל בצורה מהירה יותר ובמקביל לעשות הכל בכדי להנחית קשר אחורי זר ברמה. אי אפשר להסתפק שוב בעונה בה אופיר קריאף הוא הקשר האחורי הבכיר של הקבוצה. בחוליית ההתקפה כרגע נראה שרק פריידי בטוח לעונה הבאה, בעוד מעמדם של ירדן שועה, דנילו אספרייה ויון ניקולאסקו כלל לא בטוח, למרות שהם מחזיקים בחוזה לעונה הבאה. ברק אברמוב חייב להבין שהקהל ששבר כבר את שיא המנויים וחצה את רף ה-9,000 מנויים לעונה הקרובה מצפה להחתמות של שחקנים שישדרגו את המועדון.
המשחקים במוקדמות הקונפרנס ליג (בתקווה שהערעור יעבור בהצלחה) הם בהחלט פתח נוסף להכנסה מאוד משמעותית שיכולה להסתכם במיליוני שקלים, שזה עוד נדבך חשוב שצריך להבהיר לברק אברמוב את הצורך לבנות קבוצה חזקה. יחד עם שמירה על השלד הקיים, הקבוצה תצטרך “לפגוע” בבלם זר ובקשר אחורי זר, שיכולים לעשות את ההבדל מקבוצה שסופגת המון לקבוצה יציבה ומאוזנת שתרוץ חזק מאוד בעונה הבאה.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר